András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

adattárház üzemeltető rendszergazda

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

feladatok, amik rád várnak:

  • a bankcsoport adattárház rendszerének üzemeltetése, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése
  • az adattárház és egyéb Oracle adatbázisok magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása
  • technikai támogatás a bejelentett hibák javítására.
  • a rendszerrel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése
  • szakértői részvétel az adattárházzal kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában
  • adatszolgáltatási kötelezettség támogatása

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú informatikai végzettség
  • Oracle DB ismeret (19c környezetben)
  • ODI ismeret
  • SQL/PL-SQL ismeret
  • Linux ismeret
  • RMAN ismeret
  • Oracle RAC,
  • Data Guard,
  • ASM ismeretek
  • 2 év szakmai tapasztalat hasonló területen, vagy szakmai gyakorlaton
  • angol nyelv társalgási szintű ismerete

előny:

  • HA környezetben szerzett üzemeltetési tapasztalat
  • RMAN ismeret
  • Data Guard, ASM ismeretek
  • AIX ismeret
  • Oracle Entreprise Manager Cloud Control ismerete
  • OUD ismeretek
  • WEB technológiák ismerete (Apache, HTML, JS, PHP, XML, CSS)
  • Teradata ismeretek

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 11072
Pozíció pontos megnevezés: adattárház üzemeltető rendszergazda
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: IT
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2022.12.21.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

20 hasonló állás: IT

Összes állás