Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

adatvédelem szakértő

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

  • banki szintű adatvédelmi tevékenységek körébe tartozó feladatok ellátása
  • adatvédelemmel kapcsolatos eljárások kidolgozása és ezek lefolytatása, adminisztrálása
  • adatvédelmi incidensek feldolgozása, kivizsgálásuk koordinációja a vonatkozó adatvédelmi előírások, szabályok betartásával
  • adatvédelmi monitoring feladatok ellátása
  • projekt anyagok, üzleti specifikációk véleményezése adatvédelmi szempontok figyelembe vételével
  • napi kapcsolattartás a bank adatkezelőivel, munkájuk támogatása
  • adattörlés és anonimizációs folyamatok támogatása ügyfél és termékszinten
  • a Bank központi és hálózati területei részére a vonatkozó szabályok alkalmazásával kapcsolatos konzultációs igények megválaszolása, szakmai támogatás és tanácsadás
  • oktatási anyagok készítése, oktatások lebonyolítása
  • projektekben a terület képviselete
  • megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével; automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának kialakítása és nyomon követése;
  • üzleti követelmények megfogalmazása és specifikációk elkészítése
  • közreműködés az új alkalmazások üzleti tesztelésében

Munkakör betöltésének feltételei

  • felsőfokú gazdasági végzettség
  • banki, pénzforgalmi területen szerzett 3/5 éves releváns szakmai tapasztalat
  • a kapcsolódó jogszabályok magas szintű, naprakész ismerete
  • adatgyűjtésben, értékelésben és felhasználásban szerzett gyakorlat
  • aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
  • magas szintű számítástechnikai felhasználói ismeretek
  • magas szintű pontos, precíz munkavégzés önállóan és csapatban
  • jó kommunikációs és együttműködési készség
  • precizitás
  • jó problémaelemzés és időbeosztás
  • önálló munkavégzés

Állás azonosító: 7777
Pozíció pontos megnevezés: adatvédelem szakértő
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2019.07.21.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

1 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás