Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
- biztosítási termékek rögzítése, kezelése;
- a biztosító nyilvántartási rendszerében szereplő adatok ellenőrzése a BMNYHÁT nyilvántartásával összevetve;
- biztosítási szerződések módosítása, törlése
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- esetenkénti home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- minimum középfokú végzettség,
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
előny:
- biztosítási ismeretek;
- adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat
- gépírás tudás
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
11439 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
adminisztrátor/ügyintéző |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. |
Szakterület: |
Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára
14 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
- hatósági adatszolgáltatási ügyintéző
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - szakmai gyakorlat – lakossági hitelek kintlévőségkezelés
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - lízing termékmenedzser
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - szakmai gyakorlat – automatizációs gyakornok (operáció támogatás)
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - értékpapír back office vezető
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - szenior ügyintéző
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - operációs ügyintéző (külsős)
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - telefonos ügyfélkapcsolatok munkatárs
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - intézményi garancia kontroller
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - vállalati és KKV hitelkockázati kontroller
(4024 Debrecen, Piac utca 52.) - kiemelt károk szakértő
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - letétkezelő
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - chief operations officer - K&H Payment Services Ltd.
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - panaszkezelési szakértő
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.)
Összes állás