Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

aktuárius

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

  • tartalékolási szabályzatok elkészítése és karbantartása,
  • pénzügyi beszámolókban szereplő tartalékok megállapítása és képzése,
  • díjkalkulációk készítése és karbantartása,
  • részvétel a terméktervek elkészítésében,
  • a belga anyavállalat csoportszintű kockázatkezelési irányelveinek, a társaság vezetése által meghatározott kockázatkezelési politikáknak és a felügyelő hatóságok által előírt elveknek gyakorlati megvalósíttatása,
  • kötelezettség megfelelőségi-, profitábilitási-, szenzitivitási teszt elkészítése,
  • részvétel a Solvency II és IFRS17 megvalósítási munkáiban,
  • közreműködés a kockázat elbírálási irányelvek meghatározásában, a viszontbiztosítási szerződés kialakításában, üzleti terv kidolgozásában,
  • részvétel az aktuáriusi jelentés életbiztosítási részének elkészítésében.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • szakirányú (aktuárius) egyetemi végzettség vagy legalább 3 éves aktuáriusi tapasztalat,
  • informatikai alkalmazások magas szintű felhasználói ismerete (Word, Excel, adatbázis kezelők, Acces),
  • legalább középfokú angol nyelvtudás.

előny:

  • Prophet és SQL programozásban való jártasság,
  • életbiztosítás területén szerzett tapasztalat.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 11117
Pozíció pontos megnevezés: aktuárius
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül
Szakterület: Értékesítés támogatás
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

5 hasonló állás: Értékesítés támogatás

Összes állás