Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

alkalmazásmenedzser

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

  • kapcsolattartó az IT és a jogszabályi megfelelésért felelős terület között
  • részt vesz a Bankban indított projectekben az általa támogatott rendszert érintő folyamatok esetén (tesztesetek kidolgozása, UAT teszt, Smoke teszt)
  • támogatja a felhasználókat a rendszer használatával kapcsolatban
  • rendszeres tevékenységként biztosítja az éles környezet és az elfogadói teszt környezet szinkronítását
  • a rendszer IT incidenseivel kapcsolatban: 
    • előszűrést végez a hiba természetének feltárására
    • követi és támogatja az IT hibajavítást
    • teszteli a javításokat
  • az alkalmazás éves rendszeres verzióváltásai és egyéb fejlesztésekkel kapcsolatban:
    • kidolgozza a teszteseteket
    • koordinálja a tesztkörnyezet kialakítását, beleértve a kapcsolódó rendszerek felelőseivel való együttműködést
    • teszt ügyfelek létrehozása
    • tesztesetek végrehajtása, dokumentálása
    • az új funkciók, változások oktatása és bemutatása a felhasználóknak
    • élesítés utáni „smoke test” végrehajtása

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • távoli munkavégzésre való lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú végzettség
  • angol nyelv társalgási szintű aktív ismerete 
  • jártasság az adatok gyűjtésében, vizsgálatában, használatában
  • strukturált munkavégzés
  • proaktivitás
  • önálló munkavégzés

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 9817
Pozíció pontos megnevezés: alkalmazásmenedzser
Munkavégzés helye: 1095, Budapest Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Értékesítés támogatás
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2021.11.03.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

7 hasonló állás: Értékesítés támogatás

Összes állás