Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

alkusz ügyfélkapcsolati munkatárs

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

  • Naprakész kapcsolattartás a K&H Biztosító Zrt. alkusz partnereivel.
  • Aktívan részt vesz az alkuszi értékesítői hálózat bővítésében.
  • Az új alkuszokat felkészíti a K&H Biztosító Zrt-vel történő együttműködésre.
  • Az alkuszoktól beérkező igényeket fogadja és közvetíti az érintett biztosítói szakterületek felé, segíti a gyors és szakszerű alkusz kiszolgálást.
  • Utánköveti az alkuszoknak kiadott biztosítói ajánlatokat, szükség esetén javaslatot tesz az ajánlatban foglaltak módosítására.
  • Oktatások megszervezése, anyagok összeállítása, esetenként tartása.
  • Társosztályokkal a napi disztribúciót érintő egyeztetések elvégzése

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére.

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • esetenkénti home office lehetőség.

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú végzettség,
  • hasonló munkakörben vagy biztosításközvetítő cégnél szerzett tapasztalat,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete.

előny:

  • az alkuszi lakásértékesítési piac ismerete,
  • az angol nyelv ismerete.

munkavégzés helye:

A lakóhelyhez tartozó régió központi irodája.
Állás azonosító: 12717
Pozíció pontos megnevezés: alkusz ügyfélkapcsolati munkatárs
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Értékesítés támogatás
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

4 hasonló állás: Értékesítés támogatás

Összes állás