Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

aml kompetencia központ vezetője

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

  • a munkakör célja: a lakossági hálózati támogatáson belül létrejövő, AML kompetencia központ irányítása
    • felelős a teljes banki és biztosítói ügyfélállomány adataiért 
    • a törvényileg előírt tranzakciókhoz kapcsolódó ellenőrzések kivitelezése és betartatása
    • banki szintű üzleti felelősség a rendszeres ügyfélátvilágítási feladatok végrehajtásáért
    • a tulajdonos (KBC) által előírt monitoring feladatok implementálása, végrehajtása és ellenőrzése
    • ügyfélmagatartás-minták vizsgálata, elemzése és a szükséges intézkedések meghozatala
    • felelősség az irányítása alá tartozó két terület működtetéséért: szabályozás és KCY/KYT (17 fő)
    • közvetlen vezető munkatársainak szakmai irányítása
    • a terület magas szintű képviselete kockázati fórumokon
    • a Bank felsővezetése felé szóban és írásban felelősen nyilatkozik, tájékoztatást ad részükre és közreműködik döntéselőkészítésben
    • felelősség a vonatkozó törvényi előírások és a csoportszintű szabályozások banki implementálásáért

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • távoli munkavégzésre való lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • diploma (gazdasági vagy jogi diploma előnyt jelent)
  • tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • releváns területen szerzett minimum 3 év tapasztalat
  • banki szabályozási és/vagy compliance területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • vezetői tapasztalat előnyt jelent
  • üzleti tudatosság
  • innováció menedzsment
  • priorizálás

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 9839
Pozíció pontos megnevezés: AML kompetencia központ vezetője
Munkavégzés helye: 1095, Budapest Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Értékesítés támogatás
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2021.11.03.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

7 hasonló állás: Értékesítés támogatás

Összes állás