András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

applikációs menedzser

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

Támogatja a Letétkezelés Backoffice és az Értékpapír Backoffice által használt rendszerek –Zeus / Trias felhasználóit: 

  • Eligazítást nyújt, szükség esetén bemutatja az alkalmazást (demók), a folyamatmenedzserrel együttműködve elkészíti a szükséges kézikönyveket és eljárásleírásokat 
  • Ellátja a további rábízott, a támogatott területek által használt egyéb rendszerek applikációs menedzseri feladatait (pl. KID/Keler) 
  • Követi, támogatja a hozzá tartozó alkalmazásokat érintő IT incidensek megoldását
  • Kidolgozza az újonnan megtervezendő alkalmazások funkcionális követelményeit, 
  • Karbantartja a felelősségi körébe sorolt már meglévő alkalmazásokat (monitorozás, fejlesztések, hibajavítások, verzióváltások, stb megszervezése, lebonyolítása) 
  • Kidolgozza, összeállítja és végrehatja a funkcionális és végponttól-végpontig terjedő tesztelések (end-to-end) követelményeit, tesztelési tervét, tesztelési javaslatait, ill. folyamatos meghibásodás-monitorozást végez. 
  • Megtervezi és végrehajtja az éles átvételi (production-acceptance) teszteket, formális meghibásodás-monitorozást, a felhasználókkal való egyeztetés után (az új fejlesztésekre és karbantartásra vonatkozóan). 
  • Kapcsolattartó az IT és az üzleti terület között, az anyabank és a Bank között az adott rendszert (rendszereket) tekintve 
  • Részt vesz a Bankban indított projectekben az általa támogatott rendszert érintő folyamatok esetén
  • Üzletelemző (Business Analyst) szemléletmóddal és eszközökkel ismeri meg a rendszerek jelen állapotát és támogatja azok változásait

·         Támogatja Letétkezelés Backoffice és Értékpapír Backoffice által használt rendszerek –Zeus / Trias felhasználóit: 

·         Eligazítást nyújt, szükség esetén bemutatja az alkalmazást (demók), a folyamatmenedzserrel együttműködve elkészíti a szükséges kézikönyveket és eljárásleírásokat 

·         Ellátja a további rábízott, a támogatott területek által használt egyéb rendszerek applikációs menedzseri feladatait (pl. KID/Keler) 

·         Követi, támogatja a hozzá tartozó alkalmazásokat érintő IT incidensek megoldását

·         Kidolgozza az újonnan megtervezendő alkalmazások funkcionális követelményeit, 

·         Karbantartja a felelősségi körébe sorolt már meglévő alkalmazásokat (monitorozás, fejlesztések, hibajavítások, verzióváltások, stb megszervezése, lebonyolítása) 

·         Kidolgozza, összeállítja és végrehatja a funkcionális és végponttól-végpontig terjedő tesztelések (end-to-end) követelményeit, tesztelési tervét, tesztelési javaslatait, ill. folyamatos meghibásodás-monitorozást végez. 

·         Megtervezi és végrehajtja az éles átvételi (production-acceptance) teszteket, formális meghibásodás-monitorozást, a felhasználókkal való egyeztetés után (az új fejlesztésekre és karbantartásra vonatkozóan). 

·         Kapcsolattartó az IT és az üzleti terület között, az anyabank és a Bank között az adott rendszert (rendszereket) tekintve 

·         Részt vesz a Bankban indított projectekben az általa támogatott rendszert érintő folyamatok esetén

·         Üzletelemző (Business Analyst) szemléletmóddal és eszközökkel ismeri meg a rendszerek jelen állapotát és támogatja azok változásait

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú végzettség
  • Angol nyelv társalgási szintű aktív ismerete 
  • Jártasság az adatok gyűjtésében, vizsgálatában, használatában; 
  • strukturált munkavégzés; 
  • proaktivitás; 
  • önálló munkavégzés; 
  • jelentéskészítési gyakorlat

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Zeus és Trias rendszerek ismerete
  • Befektetési termékek ismerete
Állás azonosító: 7335
Pozíció pontos megnevezés: applikációs menedzser
Munkavégzés helye: Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2019.03.11.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

7 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás