Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

applikációs menedzser / projekt koordinátor

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

  • Retail Kintlévőségkezelés nyilvántartó-és ügykezelési rendszer workflow alapú fejlesztések koordinálása.
  • Részvétel új funkciók tervezésében, specifikálásban, közreműködés az üzleti követelmények összegyűjtésében és az üzleti specifikáció elkészítésében.
  • Operációs területek és folyamatmenedzsment részéről érkező igények strukturálása, rögzítése és nyomon követése.
  • Közreműködés az elkészült fejlesztések tesztelésben, a tesztesetek előkészítése, valamint a tesztelések elvégzése.
  • Az érintett alkalmazások paraméterinek karbantartása; a módosítási kezdeményezések egyeztetése, és az elfogadott változtatások paraméterezése, az elvárt tesztelés végrehajtása, valamint az észlelt hibák javítására intézkedés, a javítások tesztelése, a teszteredményének rögzítése, dokumentálása,
  • Kapcsolattartás a rendszer beszállítójával, és az IT üzemeltetéssel, az alkalmazásmenedzserével.
  • Részvétel a további és/vagy kapcsolódó egyéb fejlesztésekre irányuló projektek előkészítésében és lebonyolításában.
  • Projektvezető és a területi vezetők támogatása. Aktív közreműködés a projekttervben szereplő, ütemezés szerinti feladatteljesítés megvalósulása érdekében a bevont területek, erőforrások optimalizált koordinációjában.
  • Felhasználók támogatása tudásmegosztás során. Az oktatási-, és felhasználói támogató anyagok, segédletek és kézikönyvek elkészítése, és aktualizálása, karbantartása.

Munkakör betöltésének feltételei

Elsődleges feltételek:

  • felsőfokú gazdasági, és/vagy pénzügyi informatikai, és/vagy projektvezetési szakképzettség,
  • előnyt jelent 1-2 éves junior Applikációs menedzseri tapasztalat, és/vagy erős üzleti felhasználói informatikai háttér és gyakorlat,  
  • előnyt jelent projektmunkában és projekt koordinátori feladatkörben szerzett 1-2 éves konkrét és igazolt gyakorlat,
  • amennyiben az előnyt jelentő szakmai tapasztalatokkal a pályázó még nem rendelkezik,  akkor elvárt 2-3 év bankszakmai és/vagy kintlévőségkezelési tapasztalat,
  • haladó szintű, aktív angolnyelv-tudás írásban, szóban egyaránt,

 

További feltételek:

  • strukturált gondolkodás és projektszemlélet,
  • kezdeményezőkészség és jó kommunikáció;
  • csapatjátékos,
  • képes az önálló és felelősségteljes munkavégzésre,
  • jó stresszkezelő képességgel rendelkezik és képes az idő- és feladatnyomás mellett a stabil feladatellátásra,
Állás azonosító: 7433
Pozíció pontos megnevezés: Applikációs menedzser / projekt koordinátor
Munkavégzés helye: Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Jelentkezési határidő: 2019.03.10.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

7 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás