Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

befektetési szolgáltatások munkatárs

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

  • Értékpapír ügyletek teljes körű elszámolása a hazai és nemzetközi piacokon
  • Központi kezelésű Ügyfelek megbízásainak végrehajtása, elszámolása, számlavezetése
  • Ügyfelekkel, elszámolási partnerekkel való kapcsolattartás
  • Rekonsziliálási feladatok végrehajtása
  • Riportok, jelentések készítése

Munkakör betöltésének feltételei

  • hasonló munkakörben szerzett minimum 2-3 éves gyakorlat
  • szakirányú felsőfokú végzettség
  • angol nyelv minimum társalgási szintű ismerete
  • terület specifikus számítógépes alkalmazások emelt szintű ismerete
  • irodai számítógépes alkalmazások emelt szintű ismerete
  • felelősségtudat, megbízhatóság
  • együttműködési és kommunikációs készség
  • kezdeményezőkészség
  • rugalmasság
  • önálló munkavégzés
  • precizitás

Állás azonosító: 8038
Pozíció pontos megnevezés: befektetési szolgáltatások munkatárs
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozott idejű (12 hónap)
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2020.02.29.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

3 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás