Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

befektetési szolgáltatások munkatárs - treasury back office

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

főbb feladatok:

  • treasury ügyletek teljes körű feldolgozása és elszámolás 
  • napi egyeztetések és ellenőrzések
  • leltározási és jelentési feladatok
  • reklamáció kezelés és probléma megoldás a napi tevékenységekkel kapcsolatban
  • belső folyamatleírások készítése
  • javaslattétel az elszámolási folyamatok egyszerűsítésére, üzleti igények kidolgozásában részvétel
  • részvétel projectmunkában
  • új rendszerek, folyamatok bevezetése kapcsán tesztelési feladatok

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú szakirányú végzettség vagy legalább 3 év szakirányú gyakorlat
  • angol nyelv társalgási szintű ismerete
  • irodai számítógépes alkalmazások emelt felhasználói szintű ismerete
  • csapatjátékos hozzáállás
  • önálló munkavégzés

munkavégzés helye:

  • központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12315
Pozíció pontos megnevezés: befektetési szolgáltatások munkatárs - treasury back office
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.02.29.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

3 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás