Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
feladatok, amik rád várnak:
- a bank lakossági- és vállalati szegmens hitelezést (forint és deviza) támogató folyamatait és alkalmazásait érintő fejlesztések kezdeményezése és támogatása
- az üzleti változással kapcsolatos igények megértése, a változások üzleti hatásának felmérése, a követelmények rögzítése, elemzése és dokumentálása, valamint a követelmények kommunikációja az érintettek felé
- folyamatos kommunikáció a belső kollégákkal a részlegek és a szervezet igényeinek megértése érdekében
- üzleti elfogadói tesztek tervezése és kivitelezése, dokumentálása, a képzések megtervezése
- incidensek kiértékelése, kategorizálása, kezelése az incidenskezelés folyamata szerint
- termék- és folyamatmenedzserek támogatása a rendszereket érintő fejlesztési igények megfogalmazásában és specifikálásában
- alkalmazások kézikönyvének, oktatási anyagainak elkészítése, karbantartása, oktatása
- együttműködés az összes érintett banki szakterülettel, különösen az üzletági, számviteli, IT területekkel, a fejlesztési projektek projektvezetőjével, teszt koordinátorával, a hitelezési terület többi alkalmazás- és folyamatmenedzserével
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- felsőfokú szakirányú végzettség
- legalább 2 éves banki gyakorlat operációs, alkalmazásmenedzsment és/vagy termékfejlesztés vagy folyamatmenedzsment területen
- precizitás
- munkavégzés önállóan és csapatban
- proaktív magatartás
- célorientáltság
- innovatív gondolkodás/kreativitás
- erős koordinációs és szervező képesség
- kommunikációs készség
- jó változáskezelés és rugalmasság, stressztűrés
- banki rendszerek és alkalmazások széleskörű ismerete
- IT nyelvezet alapszintű ismerete
- aktív, üzleti kommunikációs angol nyelvtudás
előny:
- a K&H Bank hitelezési rendszereinek, termékeinek és folyamatainak ismerete
- hitelezési területen szerzett gyakorlat
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
11675 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
business analyst (lakossági és vállalati hitelezési termékek - core-rendszer csere) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. |
Szakterület: |
Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2023.06.08. |
vissza az állás listára
9 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Összes állás