Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

call center munkatárs - k&h távbank

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

Ha szeretnél Magyarország egyik vezető pénzintézeténél, fiatalos, jó hangulatú csapatban, komoly és felelősségteljes munkát végezni, tedd próbára magad nálunk! Igazi, XXI. századi, digitális környezetben várjuk olyan leendő kollégánk jelentkezését, aki:

  • sikerorientált, motiválja, ha segíthet másokon

  • képes önállóan dolgozni, emellett igazi csapatjátékos

  • határozott, asszertív kommunikáció jellemzi mind szóban, mind írásban

  • munkáját az információk gyors értelmezése és feldolgozása jellemzi, eközben pontos és precíz

  • magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik

  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezik

  • képes több műszakban dolgozni, biztosítva ezzel telecenterünk folyamatos üzemelését

Feladataid az alábbiak lesznek:

  • bankunk termékeinek és szolgáltatásainak megismerése, az információk készségszintű használata

  • a telefonon, e-mailben érdeklődő ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálása

  • panaszkezelés

Ha úgy érzed, a fentiekben Te egy igazi etalon vagy, nálunk a helyed! Nem gond, ha nem dolgoztál még call centerben, mi az alapoktól felkészítünk, a többi csak rajtad múlik! Tanfolyamunk végeztével teljes körű komplex tudású banki ügyintéző fog válni belőled. Részmunkaidőben is van lehetőség dolgozni (4 vagy 6 órában).

Munkakör betöltése során előnyt jelent

telefonos ügyfélszolgálati tapasztalat előnyt jelent

előnyt jelent számodra ha beszélsz angolul

Állás azonosító: 6650
Pozíció pontos megnevezés: call center munkatárs - K&H Távbank
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Telefonos ügyfélszolgálat
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2019.12.31.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

2 hasonló állás: Telefonos ügyfélszolgálat

Összes állás