Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

contact center munkatárs

Az élet és nem- életbiztosítások teljes palettájával állunk a lakossági és vállalkozói ügyfeleink rendelkezésére, mind saját helyi képviselői hálózatunkon, mind a K&H Bank fióki tanácsadói hálózatán keresztül.

Főbb feladatok

  • bejövő hívások kezelése, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása,
  • biztosítási termékek ismertetése, számlainformáció, panaszkezelés,
  • e-mailek megválaszolása.

Munkakör betöltésének feltételei

  • minimum középfokú végzettség,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • biztosítási ismeretek,
  • gépírás tudás,
  • adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat.

Állás azonosító: 7719
Pozíció pontos megnevezés: contact center munkatárs
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Biztosítás
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

4 hasonló állás: Biztosítás

Összes állás