Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

corporate finance tanácsadó

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

A Corporate Finance alapvető feladata az új és meglévő ügyfelek kiszolgálása, a szerződött ügyfelek részére nyújtott vállalatfelvásárlási, összeolvadási folyamatokkal és tőkepiaci tranzakciókkal kapcsolatos tanácsadás, valamint egyéb stratégiai, pénzügyi tanácsadás.

Az alábbi tevékenységekkel kapcsolatos szakmai tanácsadói feladatok várnak Rád:

Vállalatfelvásárlások, összeolvadások:
- vállalatfelvásárlási tanácsadás
- társaságok értékesítése
- összeolvadások, stratégiai együttműködések 
- hitelből történő be- és kivásárlások
- banki -, privát tőkés - és mezzanine finanszírozás szervezése
Tőkepiaci tranzakciók:
- tőzsdei kibocsátások
- nyilvános ajánlattételek, kiszorítások
- kötvények és részvényhez kötött értékpapírok
Pénzügyi tanácsadás:
- független értékelések
- vállalatértékelések
- üzletfejlesztési és stratégiai terjeszkedéssel összefüggő tanácsadás
- privatizációs tanácsadás és lebonyolítás
- pénzügyi előkészítés, modellezés

- szakmai támogatás nyújtása a Corporate Finance vezető számára
- a Corporate Finance vezető által kiosztott feladatok elvégzése
- ügyfél kapcsolattartás
- társosztályokkal és munkatársakkal történő szakmai együttműködés

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú szakirányú végzettség
  • angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • legalább 3 éves szakmai gyakorlat releváns üzletági területen

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 11773
Pozíció pontos megnevezés: corporate finance tanácsadó
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2023.09.30.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

19 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás