Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

crm elemző

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

A CRM kampánymenedzserekkel közös előkészítő munka a többcsatornás kampánytevékenység üzletileg sikeres működtetése céljából

A banki CRM kampányokhoz kapcsolódó célcsoport leválogatás, kampányportfolió optimalizálás, értékelés

A bank CRM rendszerének alapos megismerése, az üzleti működtetés és fejlesztés támogatása Aktív részvétel a bank CRM tevékenységének fejlesztésében az eredmények értékelésén alapuló fejlesztési javaslatok megtételével

A komplex kampányaktivitások eredményének bemutatása az üzleti döntéshozók felé

Az üzleti területek támogatása elemzések, leválogatások készítésével, üzleti igények lefordítása analitikai megoldásokra

Adatbányászati csapat szakmai munkájában való aktív részvétel a stratégiai és üzleti, üzletfejlesztési célok teljesülése érdekében

Az adatbányászati modellezés eredményeinek integrációja az üzleti CRM gyakorlatba való átültetésével

Proaktív közreműködés az üzleti tervezésben

A terület hatékony működésének támogatása, ehhez belső használatú adatpiac, platform kialakítása, fejlesztése

Részvétel a területet érintő fejlesztési folyamatokban (specifikáció írása, tesztelés, stb.) és az érintett területekkel - kiemelten az IT, kontrolling és marketing - történő hatékony együttműködés

Munkakör betöltésének feltételei

egyetemi vagy főiskolai végzettség (közgazdasági / műszaki diploma előnyt jelent),

legalább 3 év releváns (CRM elemzői, adatbányászati, adatelemzői) területen szerzett szakmai tapasztalat,

haladó szintű SQL ismeretek,

további programnyelvek ismerete előnyt jelent (Perl, Java, HTML stb.)

relációs adatbázis kezelő és riportáló eszközök felhasználói ismerete (pl. MS PowerBI/PowerPivot, Oracle, SQL, Business Objects, Cognos BI)

MS Office haladó ismerete magas színvonalú, precíz munkavégzés önállóan és csapatban,

strukturált, átfogó látásmód, komplex probléma felismerés és megoldás,

eredményorientáltság nagy teherbírás és stressz/monotonitás tűrő képesség

Munkakör betöltése során előnyt jelent

jó kommunikációs és prezentációs készség a pénzügyi szektor termékeinek, működésének ismerete

szegmens alapú üzleti működési környezetben szerzett tapasztalat

egyes adatbányászati eszközök ismerete (pl. SAS Enterprise Miner-Guide, IBM-SPSS Modeler)

Állás azonosító: 7885
Pozíció pontos megnevezés: CRM elemző
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Marketing / Termékmarketing
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2019.09.02.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

1 hasonló állás: Marketing / Termékmarketing

Összes állás