András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

crm menedzser

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

  • a CRM folyamatok gyakorlati alkalmazásának fejlesztése, erősítése az elektronikus és a fizikai értékesítési csatornákon

  • folyamatos kommunikáció, kapcsolattartás az értékesítési és az üzleti területekkel
  • a CRM rendszer használathoz kapcsolódó külső és belső ügyfélélmény fejlesztésének támogatása
  • a CRM használat és rendszer elfogadottságának és minőségi szintjének fejlesztése aktív, több szintű oktatási program keretében
  • aktív közreműködés a CRM rendszer fejlesztésében a használói tapasztalatok képviselete révén
  • önálló, a CRM üzleti folyamatok és eredményességük fejlesztése érdekében végzett projekt-menedzsment
  • a CRM kampányokhoz kapcsolódó operatív támogatás (igényfelmérés, kampány-paraméterezés, nyomonkövetés, visszamérés)
  • a kampányok üzleti hatékonyságának növelése, proaktív javaslattétel az eredmények alapján
  • vezetői támogatás a CRM működéssel kapcsolatos döntési anyagok előkészítésében

Munkakör betöltésének feltételei

  • egyetemi vagy főiskolai végzettség (közgazdasági / műszaki diploma előnyt jelent),

  • legalább 3 év releváns (CRM kampánymenedzsment, értékesítés-támogatási, CRM elemzői) területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • MS Office haladó ismerete
  • önálló munkavégzés és feladat-menedzsment
  • strukturált, átfogó, gyakorlatias látásmód, komplex probléma felismerés és megoldás,
  • eredményorientáltság, teherbírás és monotonitás tűrő képesség

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • közvetlen értékesítési vagy ügyfélmenedzsment tapasztalat

  • legalább középfokú angol nyelvtudás
  • nyitott, proaktív személyiség, kifejezetten jó kommunikációs készséggel
  • a pénzügyi szektor termékeinek, működésének ismerete
  • fejlett CRM üzleti környezetben szerzett gyakorlati tapasztalat
  • szegmens alapú üzleti működési környezetben szerzett tapasztalat
  • analitikus szemlélet

Állás azonosító: 7418
Pozíció pontos megnevezés: CRM menedzser
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Marketing / Termékmarketing
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2019.04.30.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára