Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
A pozíció célja a K&H Bank Remote stratégiájának megvalósítása, üzleti igények megértése, ehhez kapcsolódó fejlesztések támogatása, megőrzése és karbantartása a stratégiai irányelvek alapján.
Feladatok:
- innovatív, értéknövelt, széles körben használható, ügyfélbarát Remote stratégia támogatása
- a Remote csatornákra és folyamataira vonatkozó előírások (termékleírások, eljárások, folyamatok) elkészítésének, szükség szerinti módosításának támogatása
- a hazai és nemzetközi trendek, versenytársak nyomon követése, elemzése
- új szolgáltatások tervezésének támogatása, üzleti specifikáció készítése inputként a fejlesztő csapat számára
- hibajavítási tevékenységek menedzselése minden élő alkalmazás esetén a visszajelzések figyelésével és a szükséges folyamat/szolgáltatás módosítások végrehajtásával
- teszteljárások támogatása, tesztfeladatok koordinálása
- az információk napi karbantartása, az ügyfélközpontú megközelítés biztosítása
- a remote csatorna alkalmazások működésének biztosítása a hibák minimális szintjével
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- felsőfokú végzettség pénzügyi vagy gazdasági területen
- legalább 3 éves tapasztalat lakossági banki területen
- mélyreható szakmai ismeretek (termék- és folyamattervezés) és projekt / folyamat módszertani ismeretek
- aktív-középfokú angol nyelvtudás mind szóban és írásban
- komplex problémamegoldó és változáskezelési képesség
- kiváló szervezési és koordinációs készség
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
11325 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
digitális csatorna menedzser |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül |
Szakterület: |
Értékesítés támogatás |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2023.02.17. |
vissza az állás listára