Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

digitális csatorna menedzser

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

A pozíció célja a K&H Bank Remote stratégiájának megvalósítása, üzleti igények megértése, ehhez kapcsolódó fejlesztések támogatása, megőrzése és karbantartása a stratégiai irányelvek alapján.

Feladatok:

  • innovatív, értéknövelt, széles körben használható, ügyfélbarát Remote stratégia támogatása
  • a Remote csatornákra és folyamataira vonatkozó előírások (termékleírások, eljárások, folyamatok) elkészítésének, szükség szerinti módosításának támogatása
  • a hazai és nemzetközi trendek, versenytársak nyomon követése, elemzése
  • új szolgáltatások tervezésének támogatása, üzleti specifikáció készítése inputként a fejlesztő csapat számára
  • hibajavítási tevékenységek menedzselése minden élő alkalmazás esetén a visszajelzések figyelésével és a szükséges folyamat/szolgáltatás módosítások végrehajtásával
  • teszteljárások támogatása, tesztfeladatok koordinálása
  • az információk napi karbantartása, az ügyfélközpontú megközelítés biztosítása 
  • a remote csatorna alkalmazások működésének biztosítása a hibák minimális szintjével

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú végzettség pénzügyi vagy gazdasági területen
  • legalább 3 éves tapasztalat lakossági banki területen
  • mélyreható szakmai ismeretek (termék- és folyamattervezés) és projekt / folyamat módszertani ismeretek
  • aktív-középfokú angol nyelvtudás mind szóban és írásban
  • komplex problémamegoldó és változáskezelési képesség
  • kiváló szervezési és koordinációs készség

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 11325
Pozíció pontos megnevezés: digitális csatorna menedzser
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül
Szakterület: Értékesítés támogatás
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2023.02.17.
vissza az állás listára

6 hasonló állás: Értékesítés támogatás

Összes állás