Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

expedíciós ügyintéző

A K&H Csoport Szolgáltató Központja 2005. tavaszán jött létre azzal a céllal, hogy szakértő támogatást nyújtson a csoporttagok részére. A Szolgáltató Központ fő profilja a pénzügyi (számvitel, adózás, jövedelem elszámolás) és ingatlangazdálkodási szolgáltatások széles körének nyújtása magas színvonalon a csoporttagok számára.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a K&H Bank és KBC csoport részére érkező külső és belső küldemények fogadása, beazonosítása, postázó rendszerbe történő rögzítése, címzetthez való eljuttatása belső postán keresztül,
  • szoros együttműködés a társterületekkel,
  • a K&H Bank és KBC csoport részéről kiküldendő külső és belső küldemények postázó rendszerben történő rögzítése, futárszolgálati vagy postai megbízottnak történő átadása,
  • nyomtatási munkák elvégzése,
  • ellátási anyagok szortírozása és kézbesítése,
  • elektronikus postázási feladatok ellátása,
  • expedíciós alkalmazások incidens kezelése,
  • cégkapus megkeresések beazonosítása és továbbítása,
  • ad-hoc feladatok,
  • reggel 6 órai kezdési műszak vállalása.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • érettségi bizonyítvány
  • hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat
  • Word és Excel tudás
  • kitartás, önállóság, jó stressztűrő képesség

előny:

  • Andoc rendszer ismerete
  • Excel ismerete
  • alapfokú angol nyelvtudás

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 11235
Pozíció pontos megnevezés: expedíciós ügyintéző
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Ingatlan üzemeltetés / Logisztika
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2023.04.09.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára