A K&H Csoport Szolgáltató Központja 2005. tavaszán jött létre azzal a céllal, hogy szakértő támogatást nyújtson a csoporttagok részére. A Szolgáltató Központ fő profilja a pénzügyi (számvitel, adózás, jövedelem elszámolás) és ingatlangazdálkodási szolgáltatások széles körének nyújtása magas színvonalon a csoporttagok számára.
Te & a K&H
Feladatok, amik Rád várnak:
- a K&H Bank és KBC csoport részére érkező külső és belső küldemények fogadása, beazonosítása, postázó rendszerbe történő rögzítése, címzetthez való eljuttatása belső postán keresztül,
- szoros együttműködés a társterületekkel,
- a K&H Bank és KBC csoport részéről kiküldendő külső és belső küldemények postázó rendszerben történő rögzítése, futárszolgálati vagy postai megbízottnak történő átadása,
- nyomtatási munkák elvégzése,
- ellátási anyagok szortírozása és kézbesítése,
- elektronikus postázási feladatok ellátása,
- expedíciós alkalmazások incidens kezelése,
- cégkapus megkeresések beazonosítása és továbbítása,
- ad-hoc feladatok,
- reggel 6 órai kezdési műszak vállalása.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- érettségi bizonyítvány
- hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat
- Word és Excel tudás
- kitartás, önállóság, jó stressztűrő képesség
előny:
- Andoc rendszer ismerete
- Excel ismerete
- alapfokú angol nyelvtudás
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
11235 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
expedíciós ügyintéző |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. |
Szakterület: |
Ingatlan üzemeltetés / Logisztika |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2023.04.09. |
vissza az állás listára