Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
A munkakör célja a K&H Csoport jelenlegi vezetőinek és vezető utánpótlásának fejlesztése, valamint vezetői készségfejlesztés, tehetségprogramok, utánpótlás tervezés terén általános támogatás vezetők részére.
- a vezetőfejlesztés rendszerének, irányelveinek és folyamatainak működtetése és fejlesztése
- éves vezetőfejlesztési kínálat összeállítása, igényfelmérés
- vezetőfejlesztési programok szervezése és megvalósítása, megfelelő szolgáltatók kiválasztása, tenderek lebonyolítása
- sztenderd kínálat
- kiemelt programok: Leendő Vezető Program, Leendő Vezetők Vezetője Program, Top talent és top professional események, Női Karrieriskola
- Top50, top150 vezetői off-site-ok
- egyéb személyre / csapatokra szabott megoldások, fejlesztések
- tehetséggondozás KBC top talent program keretében
-
- karriertámogatás
- éves tehetség és utánpótlás áttekintés lebonyolítása (felsővezetői megbeszélések szervezése, vezetése, jegyzőkönyvezés, utánkövetés)
- mentori rendszer, programok működtetése
- KBC University koordináció
- top50, top150 vezetői listák, csoportos e-mail címlisták karbantartása
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- felsőfokú végzettség
- tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, magabiztosság
- segítőkészség, megoldás orientáció
- hatékony munkaszervezési készség
- precizitás
- gyorsaság, rugalmasság
- megfontoltság, körültekintés bizalmas információk kezelésében
- MS Office (Excel, PPT) rutin
előny:
- HR területen szerzett tapasztalat
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
10517 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
HR szakértő (képzés-fejlesztés) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
HR / Munkaügy |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Jelentkezési határidő: |
2022.08.24. |
vissza az állás listára