Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

implementációs menedzser – bankkártya elfogadás (khpsz)

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte több, mint 200 ügyfélpontot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

  • aktívan részt vesz a Társaság által folytatott projektekben, koordinálja a szükséges (üzleti) inputokat, részt vesz a kapcsolódó folyamatok és eljárásrendek kialakításában
  • részt vesz a bevezetés elött álló változások tesztelésében és a bevezetési folyamat előkészítésében
  • a Társaság belső folyamatainak folyamatos átvilágítása a hatékonyság növelés céljából, javaslat készítés, megvalósítás nyomon követése
  • alkalmanként vezeti a Társaság által folytatott projekt(ek)et, koordinálja az abban résztvevő kollégák munkáját, irányítja a projekttervben meghatározott feladatok végrehajtását
  • E2E részt vesz a Társaság által értékesíteni kívánt szolgáltatások fejlesztésében és azok folyamatos javításában, a tervezéstől kezdődően (üzleti terv készítése, az üzleti igények megírása, a projektek koordinálása) egészen azok teljes implementációjáig és dokumentációjának elkészítéséig
  • alkalmanként kapcsolatot tart kártyatársaságokkal, nyomon követi a releváns követelmények változását, javaslatot tesz a Társaság folyamatainak adaptálására
  • kapcsolatot tart fenn a termék-, projekt- és folyamatmenedzseri közösséggel; tapasztalatait, ismereteit megosztja
  • kapcsolatot tart és együttműködik az operációs szakterület feladatait érintő szakmai kérdésekben a társaság többi szakterületének munkatársaival

Munkakör betöltésének feltételei

  • felsőfokú, pénzügyi szakirányú végzettség
  • minimum 3 év bankkártyaelfogadási területen szerzett szakmai tapasztalat
  • szóban és írásban egyaránt aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • számítógépes felhasználói ismeretek (MS Office)
  • erős írásbeli és szóbeli kommunikációs képesség,
  • önállóság és precizitás, analitikus képesség, rendszerszemlélet,
  • jó problémamegoldó képesség

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • projekt menedzseri képesítés és tapasztalat
  • bankkártya elszámolási területen szerzett tapasztalat
Állás azonosító: 9235
Pozíció pontos megnevezés: Implementációs menedzser – bankkártya elfogadás (KHPSZ)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épül
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2021.04.11.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

2 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás