Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

intézményi garancia kontroller (budapest vagy szeged)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Hogyan fog telni egy napod? 

  • feladatod lesz az intézményi garantőrök készfizető kezességvállalási kérelmek és (módosítások/prolongációk) igénylések összeállítása, az ehhez szükséges dokumentumok kezelése és a kérelmekhez használt adatok szakmai kontrollja,

  • a szerződésekhez kapcsolódó intézményi garanciadíj fizetésére vonatkozó számlák fogadását, valamint azok ellenőrzését és utalványozását is kézben kell majd tartanod,

  • a garantőröktől érkező értesítések, tájékoztatások, megkeresések fogadása is hozzád fog tartozni,

  • mindemellett folyamatos monitoring tevékenységet szükséges végezned az intézményi garanciával fedezett ügyletek tekintetében (éves, féléves, negyedéves jelentések elkészítése),

  • az ügyletek kezeléséhez szükséges rendszerek használata is a mindennapjaid részét fogja képezni.

Budapesti vagy szegedi munkavégzési lehetőséget is fel tudunk ajánlani.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Kiknek ajánljuk szívesen ezt a munkakört? 

  • Azoknak, akik szeretnének kiszámítható, tervezhető munkaidőben és stabil munkakörülmények között dolgozni.

  • Azoknak, akik lehetőséget szeretnének kapni arra, hogy az alapoktól indulva kezdjék el a banki karrierjüket építeni és idővel a Bank más területén is kipróbálhassák magukat.

  • Azoknak a szakembereknek, akik korábbi bankszakmai tudásukat szeretnék egy modern, innovatív, nemzetközi háttérrel rendelkező cégcsoportnál kamatoztatni.

juttatások:

Az alapbér mellett egy teljesítményalapú éves jutalommal, valamint egy Rugalmas Juttatási Rendszer (RJR) nevű, sokféle elemet tartalmazó és egy általad (bizonyos keretek között) választható időzítéssel kifizetett cafeteria rendszerrel számolhatsz.  


A juttatások mellett érdemes megemlíteni, hogy a céges mobiltelefont bizonyos keretek között magáncélra is használhatod, és mind a napi bankolásodhoz/számlavezetésedhez, mind a nagyobb léptékű finanszírozási elképzeléseidhez kapcsolódóan lehetőséged van kedvezményekben részesülni. 

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • rendelkezz szakirányú felsőfokú végzettséggel (pl. pénzügy-számvitel),

  • legyen legalább 1 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalatod - lakossági vagy vállalati hitelezés back office szakterületen,

  • legyél magabiztos felhasználója az MS Office programoknak,

  • szeress és tudj önállóan, gyorsan és precízen is dolgozni.

előny:

  • angol nyelvismeret

munkavégzés helye:

  • Budapesti vagy szegedi munkavégzési lehetőséget is fel tudunk ajánlani.
  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12696
Pozíció pontos megnevezés: intézményi garancia kontroller (Budapest vagy Szeged)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.08.31.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

9 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás