András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

kapcsolattartó asszisztens (pénzügyi intézmények)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • érintett ügyfelek felülvizsgálatában való aktív részvétel;
  • támogatás nyújtása az ügyfél kapcsolattartók részére új szerződések megkötése esetén;
  • ügyfél kérdések megválaszolása az ügyfél kapcsolattartóval közösen;
  • ügyfél dokumentumok karbantartása, azok archiválásban történő aktív részvétel;
  • egyéb adminisztratív teendők ellátása.

Pályakezdők jelentkezését is várjuk, valamint részmunkaidő (4 vagy 6 óra) is megvalósítható a pozíció betöltése során!

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag

  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád

  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod

  • belső karrierutakkal támogatunk

  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád

  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem

  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)

  • személyre szabható cafetéria juttatás

  • éves teljesítmény alapú jutalom

  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz

  • céges laptop

  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú végzettség (folyamatban lévő tanulmányok mellett is végezhető részmunkaidőben);
  • középfokú, aktív angol nyelvtudás;
  • hatékony és udvarias kommunikáció, proaktív, támogató attitűd, precizitás;
  • hatékony önálló és csapatban történő munkavégzés.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 10446
Pozíció pontos megnevezés: kapcsolattartó asszisztens (pénzügyi intézmények)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozott idejű
Napi munkaidő: részmunkaidőben
Jelentkezési határidő: 2022.08.31.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

20 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás