Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

lakossági hiteljóváhagyás vezetője

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

  • A főosztályra érkező lakossági hitelkérelmek
    • bírálatának,
    • szerződés generálásnak,
    • kapcsolódó értékbecslésének, valamint
    • folyósításának biztosítása a mindenkori hitelezési szabályok és a folyamati SLA-k betartatásával
  • Az alárendeltségébe tartozó döntnökök, és egyéb munkatársak munkájának (mennyiségi és minőségi) ellenőrzése
  • a lakossági hitelezéshez kapcsolódó fraud managment működtetése (megelőzés, detektálás, jelzés) együttműködve az érintett társterületekkel.
  • Szoros együttműködés a Disztribúcióval, ideértve a hálózatot, a Back Office-t és az Igazgatóságon belüli társterületeket
  • Aktív részvétel a lakossági hitelezéssel foglalkozó hálózati kollégák képzésében (anyagok készítése, dedikált személyek részvétele a képzésben)
  • Rendszeres egyeztetések az érintett társterülettel, visszajelzések és hitelbírálati folyamat minőségének megtartása a support manageren keresztül.
  • A hitelbírálati folyamathoz kapcsolódó folyamati ellenőrzések működtetése, a feltárt operatív kockázatok kizárása vagy csökkentése.
  • A főosztály munkájának transzparenciáját biztosító riportok használata, javaslattétel módosításra, (ha szükséges). Ezen riportok bemutatása különböző fórumokon.
  • A hitelbírálati folyamatban a körök számának minimalizálása
  • A területre kapott MNB, vagy belső audit ajánlások határidőre való lezárása
  • Javaslattétel a hitelezés szabályok vagy a hitelbírálati rendszer felhasználói változtatására a döntéshozók, és a hozzá tartozó szakértők (fraud manager, support manager, minőség ellenőrzés) visszajelzései alapján.

Munkakör betöltésének feltételei

  • lakossági hitelezésben szerzett min 10 éves tapasztalat (jelzáloghitelezés előny)
  • nagy létszámú operatív tevekénységet végző terület vezetésében szerzett tapasztalat
  • kockázatkezelési és hitelbírálati tapasztalat
  • fraud management ismeretek
  • értékbecslési folyamatok alapszintű ismerete
  • számítástechnikai felhasználói ismeretek (irodai alkalmazások (World, Excel), bank specifikus rendszerek)
  • kiemelkedő szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség
  • csapatmunka
  • szervezőkészség
  • rendszer- és folyamatszemléletű strukturált gondolkodás
  • eredmény orientáltság
  • tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • jogosítvány
Állás azonosító: 8468
Pozíció pontos megnevezés: Lakossági Hiteljóváhagyás vezetője
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2020.07.18.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára