Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

lízing tanácsadó

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a banki tanácsadókkal együttműködve beazonosítod a potenciális ügyfeleket és ügyleteket, rendszeresen figyelemmel kíséred a saját portfoliód alakulását, a saját értékesítési egységed és a kapcsolódó ügyfeleket,
  • banki kapcsolattartók részére nyújtott tanácsadás és támogatás a lízing ügyletek szerzése és a meglevő lízing ügyletek módosítása tekintetében,
  • tájékoztatás és támogatás nyújtása a saját üzleti egységedhez tartozó szerződések kezeléséhez kapcsolódó tevékenységek vonatkozásában,
  • magas színvonalon kidolgozod, és a döntéshozatal elősegítésére/céljából bemutatod a lízing ügyletet,
  • adatokat szolgáltatsz az értékesítési csatorna üzleti tevékenységének tervezéséhez és ellenőrzéséhez,
  • részt veszel a Lízing Igazgatóság termék és folyamatfejlesztésében, valamint a rendszerek tesztelésében,
  • képviseled a vállalatot belső fórumokon, csoportszintű banki fórumokon és ügyfélrendezvényeken.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag

  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád

  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod

  • belső karrierutakkal támogatunk

  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád

  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem

  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)

  • személyre szabható cafetéria juttatás

  • éves teljesítmény alapú jutalom

  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz

  • céges laptop

  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • szakirányú felsőfokú végzettség,
  • 3 év üzleti (lízing/pénzügyi szolgáltatások/értékesítés-támogatás) tapasztalat,
  • pénzügyi, jogi, marketing és értékesítési ismeretek,
  • a piac átfogó ismerete,
  • számítógépes jártasság,
  • tárgyaló képes angol nyelvtudás,
  • ügyfélközpontúság, pro-aktivitás, vállalkozó szellem, változáskezelés/újító szemlélet, kitűnő kommunikációs készség.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 10549
Pozíció pontos megnevezés: lízing tanácsadó
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2022.08.07.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

20 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás