Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
A munkakör fő célja, hogy a működési kockázatok kontrollja érdekében támogassa és ellenőrizze a működési kockázati eseményekből származó veszteségek gyűjtését, rögzítését és azok elemzését.
- A bankcsoport és biztosító működési kockázati veszteség gyűjtési folyamatainak és eszközeinek támogatása.
- Kapcsolattartás a területek működési kockázatokkal foglalkozó szakértőivel, a könyvelő egységekkel, számvitellel és minden olyan területtel, ahol működési kockázati veszteség felmerül.
- A működési kockázati önértékelések, kockázat értékelések támogatása és szakmai validációja működési kockázati veszteség szempontjából.
- Proaktív tanácsadás a szakterületek részére a működési kockázatok kezelése és monitorozása érdekében.
- Működési kockázati riportok készítése a bankcsoport és biztosító vezetése számára.
- Kapcsolattartás és adatszolgáltatás a felügyelet és az anyavállalat felé.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- felsőfokú végzettség (közgazdasági/pénzügyi),
- készségszintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Power Point),
- tárgyalóképes angol nyelvtudás, írásban és szóban (a napi munkavégzés egy része angol nyelven történik),
- kíváncsiság és analitikus gondolkodás,
- képesség a hatékony, precíz munkavégzésre önállóan és csapatban,
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség.
előny:
- hitelintézetnél vagy biztosítónál szerzett több éves tapasztalat,
- kockázatkezelési ismeretek és/vagy gyakorlat,
- magabiztos fellépés, asszertív kommunikációs képesség, pontos fogalmazás.
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
11884 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
kockázatkezelési kontroller |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Kockázatkezelés |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2023.09.30. |
vissza az állás listára