Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

kockázatkezelési kontroller

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

A munkakör fő célja, hogy a működési kockázatok kontrollja érdekében támogassa és ellenőrizze a működési kockázati eseményekből származó veszteségek gyűjtését, rögzítését és azok elemzését.

  • A bankcsoport és biztosító működési kockázati veszteség gyűjtési folyamatainak és eszközeinek támogatása.
  • Kapcsolattartás a területek működési kockázatokkal foglalkozó szakértőivel, a könyvelő egységekkel, számvitellel és minden olyan területtel, ahol működési kockázati veszteség felmerül.
  • A működési kockázati önértékelések, kockázat értékelések támogatása és szakmai validációja működési kockázati veszteség szempontjából.
  • Proaktív tanácsadás a szakterületek részére a működési kockázatok kezelése és monitorozása érdekében.
  • Működési kockázati riportok készítése a bankcsoport és biztosító vezetése számára.
  • Kapcsolattartás és adatszolgáltatás a felügyelet és az anyavállalat felé.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú végzettség (közgazdasági/pénzügyi),
  • készségszintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Power Point),
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás, írásban és szóban (a napi munkavégzés egy része angol nyelven történik),
  • kíváncsiság és analitikus gondolkodás,
  • képesség a hatékony, precíz munkavégzésre önállóan és csapatban,
  • kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség.

előny:

  • hitelintézetnél vagy biztosítónál szerzett több éves tapasztalat,
  • kockázatkezelési ismeretek és/vagy gyakorlat,
  • magabiztos fellépés, asszertív kommunikációs képesség, pontos fogalmazás.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 11884
Pozíció pontos megnevezés: kockázatkezelési kontroller
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Kockázatkezelés
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2023.09.30.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

5 hasonló állás: Kockázatkezelés

Összes állás