András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

nagyvállalati kapcsolattartó asszisztens

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
  • szerződések elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása;
  • ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása;
  • kommunikáció és kapcsolattartás az ügyfelekkel;
  • operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében;
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása;
  • folyamatos együttműködés a Kapcsolattartói és Hitelelemzői csapattal;
  • helyettesítési feladatok ellátása.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • gazdasági/pénzügyi felsőfokú végzettség;
  • aktív angol nyelvtudás;
  • naprakész pénzügyi ismeretek;
  • várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga (pályakezdő) jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 11543
Pozíció pontos megnevezés: nagyvállalati kapcsolattartó asszisztens
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2023.05.31.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

20 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás