Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

önkormányzati kapcsolattartó asszisztens

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok:

  • hitelezéssel, tranzakcionális ügyletekkel és adatszolgáltatással kapcsolatos feladatok elvégzése;
  • a kapcsolattartókkal és az adminisztrációs koordinátorral történő együttműködés; a kapcsolattartók munkájának segítése az értékesítési jelentések készítése során, adminisztrációs feladatok ellátása;
  • adatbeszerzés az ügyféltől, szerződések és dokumentációk elkészítése, hitelfolyósítási feladatok végrehajtása;
  • részvétel a hitelfolyósítási folyamat egyes részfeladataiban; az ügyfelek napi tranzakcionális ügyeinek kezelése és operatív, adminisztratív feladatok ellátása;
  • ügyfélimplementáció, az ügyfelekkel folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás; az ügyfélakták kezelése, rendezése és frissítése;
  • részvétel az indikatív ajánlat elkészítésében;
  • szoros együttműködés a Bank más társterületeivel;
  • 1 év határozott idejű munkavégzés.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag

  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád

  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod

  • belső karrierutakkal támogatunk

  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád

  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem

  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)

  • személyre szabható cafetéria juttatás

  • éves teljesítmény alapú jutalom

  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz

  • céges laptop

  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • szakirányú felsőfokú végzettség vagy banki / irodai munkakörben eltöltött gyakorlat (középfokú végzettség esetén);
  • elemzőkészség, eredmény-és megoldás orientáltság, stresszkezelés, kreativitás;
  • ügyfélorientáltság, proaktivitás, precizitás, jó szervezési-és kommunikációs készség (írásban és szóban egyaránt), multitasking, célorientáltság;
  • MS Office alkalmazások magas szintű ismerete.

előny:

  • angol nyelvtudás;
  • tranzakcionális termékek és folyamatok, hitelezési folyamatok ismerete; jogszabályi háttér ismerete; banki tapasztalat előnyt jelent.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 10557
Pozíció pontos megnevezés: önkormányzati kapcsolattartó asszisztens
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozott idejű (1 év)
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2022.08.31.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

20 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás