Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
- felelős az új folyamatok tervezéséért, ill. üzleti igényeinek megfogalmazásáért pénzmosás megelőzési (KYC/KYT) témákban
- részvétel a meglevő folyamatok modellezésében, dokumentálásában és elemzésében (AS-IS, azaz jelenlegi állapot felvázolása)
- egyértelműen definiált és megalapozott folyamatjavítási előterjesztéseket készítése (a TO BE, azaz a kívánt állapot felvázolása), dokumentációja és modellezése, valamint azok véleményeztetése és szükség szerint elfogadtatása; valamint tesztelése
- folyamatok teljesítményének figyelése, fejlesztési lehetőségek feltárása
- mérési pontok (KPI-k, azaz kulcs teljesítménymutatók) definiálása és bevezetése
- folyamatok összevetése belső/külső benchmarkokkal
- felhasználók irányítása és támogatása:
- képzések előkészítése (végfelhasználók és oktatók)
- az új folyamatokhoz oktatási-, és felhasználói támogató anyagok, segédletek és kézikönyv írása, ill. karbantartása
- bemutatók és ismertetők tartása
- projektekben való részvétel:
- megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata termékmenedzserek, alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével;
- automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának kialakítása és nyomon követése
- termékekkel és folyamatokkal kapcsolatos kommunikáció (tervezés, külső-belső tájékoztatás lebonyolítása)
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- közgazdasági / pénzügyi diploma
- banki területen szerzett, 3-5 éves folyamat- vagy termékmenedzsment tapasztalat
- angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
- folyamatszemléletű gondolkodásmód
- kezdeményezőkészség
- önálló munkavégzés, egyúttal csapatmunkában együttműködés
- prezentációs készség
- strukturált gondolkodás
- változások kezelése
- elemzőkészség
- céltudatos, eredményorientált hozzáállás
előny:
- compliance tapasztalat
- jogi végzettség és tapasztalat
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
11349 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
szenior folyamatmenedzser (AML terület) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Értékesítés támogatás |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2023.02.28. |
vissza az állás listára