Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

szenior kapcsolattartó (faktoring)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • vállalati ügyfelek akvirálása, faktoring ügyfélkör bővítése és kapcsolattartás;
  • faktoring termékek értékesítése, az értékesítési tevékenységhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása;
  • faktoring előterjesztések, kapcsolódó dokumentumok elkészítése (magyar és angol nyelven); ajánlatok készítése, szerződéskötés és dokumentációk karbantartása;
  • értékesítési hálózat munkájának proaktív támogatása, számukra oktatások tartása, az értékesítés hatékonyságának növelése;
  • ügyfél monitoring, ügyféligények felmérése;
  • termékfejlesztési folyamatban való részvétel, termékötletek kidolgozása;
  • szoros együttműködés az ügyfélkapcsolati manager asszisztensekkel.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag

  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád

  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod

  • belső karrierutakkal támogatunk

  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád

  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem

  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)

  • személyre szabható cafetéria juttatás

  • éves teljesítmény alapú jutalom

  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz

  • céges laptop

  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség;
  • min. 4 év banki gyakorlat - banki/pénzintézeti üzletkötői tapasztalat (faktoring előny);
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • üzleti érzékenység, értékesítési készség, kockázatfelismerő képesség, eredményorientáltság, felelősségtudat és megbízhatóság, kommunikációs és tárgyalási képesség.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 10433
Pozíció pontos megnevezés: szenior kapcsolattartó (faktoring)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2022.07.10.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

11 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás