Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

szenior vállalati termék-és értékesítés támogató (vállalati hitelezés)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:
  • vállalati értékesítési hálózat szakmai támogatása vállalati hitelezési területen;
  • támogatott és refinanszírozott hitelprogramok koordinációja, értékesítési hálózat támogatása, kapcsolattartás az érintett intézményekkel, szakmai szervezetekkel;
  • részvétel új hitel termékek kidolgozásában és bevezetésében, hitelezési folyamatok fejlesztésében, digitalizácójában, a kapcsolódó projektekben az üzleti célok és érdekek képviselete;
  • információnyújtás és döntési anyagok készítése a felsővezetés részére angol nyelven;
  • vállalati hitelezéshez kapcsolódó ESG kérdések és „zöld” hitelezési folyamatok támogatása;
  • vállalkozói hitelezést támogató értékesítési akciók, kampányok kidolgozása, menedzsmentje;
  • részvétel ügyféltárgyalásokon, belső banki és ügyfélrendezvényeken szakértőként, előadóként;
  • adatszolgáltatás nyújtása sajtómegjelenésekhez.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú közgazdasági/pénzügyi végzettség;

  • minimum 3-5 év banki tapasztalat; 

  • vállalati hiteltermékek, hitelezési folyamatok, finanszírozási igények és megoldások valamint támogatott és refinanszírozott hiteltermékek ismerete;

  • angol nyelv - tárgyalóképes szinten, szóban és írásban egyaránt;

  • Microsoft Office felhasználói szintű ismerete;

  • ügyfélközpontúság;

  • erős kommunikációs készség szóban és írásban;

  • precizitás, elemzőkészség, proaktivitás, csapatmunka, problémamegoldó képesség.

előny:

  • vállalati kapcsolattartói vagy hitelkockázat kezelői tapasztalat;
  • vállalati hitelezéshez kapcsolódó ESG kérdések ismerete

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12964
Pozíció pontos megnevezés: szenior vállalati termék-és értékesítés támogató (vállalati hitelezés)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.09.22.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

20 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás