Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
Feladatok, amik Rád várnak:
Termékmenedzsment és értékesítés támogatás:
- termékmenedzsment feladatok ellátása a fedezetkezelő szolgáltatás vonatkozásában,
- értékesítés támogatás napi pénzügyek, termékek és folyamatokhoz kapcsolódóan (kiemelten: vállalati betét és árazás),
- stratégiai és döntéselőkészítő anyagok készítése és képviselete, rendszeres elemzések,
- termékigények felmérése, versenytárs elemzések készítése, termékfejlesztések, termékmódosítások üzleti koncepciójának elkészítése,
- közreműködés a vállalati ügyfélkörnek szóló digitális transzformáció megvalósításában, folyamatok digitalizálásában,
- hálózati és ügyféltájékoztatók készítése, hálózat értékesítés támogatása: prezentációk és értékesítési segédletek, üzleti javaslatok készítése magyar és angol nyelven, részvétel üzleti megbeszéléseken, ügyfél találkozókon és nemzetközi tenderekben.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- felsőfokú gazdasági végzettség,
- banki területen szerzett minimum 3-5 éves tapasztalat, lehetőleg értékesítési vagy termék/folyamatmenedzsment gyakorlattal,
- kommunikációs és kapcsolatteremtő készség szóban és írásban (magyar és angol nyelven),
- logikus és strukturált gondolkodás, rugalmasság, precizitás,
- felelősségtudat, megbízhatóság.
előny:
- nagyvállalati értékesítésben és/vagy támogatói területen, ill. digitalizációban szerzett tapasztalat.
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
11198 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
szenior vállalati üzleti tanácsadó |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Értékesítés támogatás |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2023.02.15. |
vissza az állás listára