Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

szenior vállalati üzleti tanácsadó

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

Termékmenedzsment és értékesítés támogatás:

  • termékmenedzsment feladatok ellátása a fedezetkezelő szolgáltatás vonatkozásában,
  • értékesítés támogatás napi pénzügyek, termékek és folyamatokhoz kapcsolódóan (kiemelten: vállalati betét és árazás),
  • stratégiai és döntéselőkészítő anyagok készítése és képviselete, rendszeres elemzések,
  • termékigények felmérése, versenytárs elemzések készítése, termékfejlesztések, termékmódosítások üzleti koncepciójának elkészítése,
  • közreműködés a vállalati ügyfélkörnek szóló digitális transzformáció megvalósításában, folyamatok digitalizálásában,
  • hálózati és ügyféltájékoztatók készítése, hálózat értékesítés támogatása: prezentációk és értékesítési segédletek, üzleti javaslatok készítése magyar és angol nyelven, részvétel üzleti megbeszéléseken, ügyfél találkozókon és nemzetközi tenderekben.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú gazdasági végzettség,
  • banki területen szerzett minimum 3-5 éves tapasztalat, lehetőleg értékesítési vagy termék/folyamatmenedzsment gyakorlattal,
  • kommunikációs és kapcsolatteremtő készség szóban és írásban (magyar és angol nyelven),
  • logikus és strukturált gondolkodás, rugalmasság, precizitás,
  • felelősségtudat, megbízhatóság.

előny:

  • nagyvállalati értékesítésben és/vagy támogatói területen, ill. digitalizációban szerzett tapasztalat.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 11198
Pozíció pontos megnevezés: szenior vállalati üzleti tanácsadó
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Értékesítés támogatás
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2023.02.15.
vissza az állás listára

6 hasonló állás: Értékesítés támogatás

Összes állás