Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

telecenter munkatárs - bejövő hívások osztály

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

  • a Bank termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos információnyújtás
  • a Bank termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése
  • telefonon keresztüli tranzakciók rögzítése
  • ügyfél reklamációk kezelése
  • kapcsolattartás a Bank meglévő és leendő ügyfeleivel

Munkakör betöltésének feltételei

  • minimum középfokú végzettség,
  • határozott, egyértelmű, alapos kommunikáció szóban és írásban egyaránt
  • a beszélgetés irányításának képessége,
  • információk gyors értelmezése,
  • döntésképesség,
  • pontos, precíz munkavégzés,
  • stressz tűrő képesség,
  • MS Office ismerete,
  • multi csatornás eszközhasználat (telefon, chat, e-mail)
  • együttműködési készség
  • monotonitástűrés
  • telefonos ügyfélszolgálati tapasztalat előnyt jelent

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • KÉSZÍTSD EL A VIDEÓ INTERJÚS BEMUTATKOZÁSODAT MOST!
  • A jelentkezése elküldését követően, a kiválasztási folyamat első lépéseként egy videó interjú elkészítését kérjünk, amit lehetőség van a jelentkezés megküldését követően elkészíteni. Így gyorsabban lehet részt venni a következő kiválasztási eseményen, ahol személyesen is megismerkedhetünk egymással – bízunk benne, hogy mihamarabb csapatunk új tagjaként üdvözölhetjük!
  • KÉSZÍTSE EL A VIDEÓINTERJÚT ITT:
  • Jelölje ki és másolja át a következő linket a böngészőjébe mobiltelefonján: geeg-job-api-v1.appspot.com/web-frontend/add-favorite?geeg_id=5670457969737728
  • TIPPEK videó interjú elkészítéséhez:
  • Javasoljuk, hogy a videó interjút stabil WIFI kapcsolattal rendelkező helyről készítse el okos telefonjával.
  • Mobiltelefonján nyissa meg a fenti linket és regisztráljon a GEEG alkalmazásba, majd töltse le az applikációt a Google Play, vagy Apple Store-ból.
  • Készítse el a videó interjút! Ennek során 5 kérdést teszünk fel Önnek, amikre röviden - kb. 30 másodpercben - tud válaszolni.
  • A kérdések nem különböznek az állásinterjún megszokottaktól. Lehetősége van előre felkészülni, vagy válaszait újra rögzíteni – amennyiszer csak szeretné.
  • Öltözéke és megjelenése legyen olyan, ahogy egy állásinterjún is megjelenne.
  • Teremtsen nyugodt és rendezett környezetet maga körül, hogy csak az interjúra tudjon koncentrálni.
Állás azonosító: 5976
Pozíció pontos megnevezés: telecenter munkatárs - Bejövő hívások osztály
Munkavégzés helye: Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.
Szakterület: Telefonos ügyfélszolgálat
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2018.02.28.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

2 hasonló állás: Telefonos ügyfélszolgálat

Összes állás