Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

termékmenedzser (vállalati crm rendszer)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Munkád során

  • Te felelsz a Bank vállalati CRM rendszerének teljes körű üzleti és operatív menedzsmentjéért.
  • Az üzletági stratégiával összhangban állítod össze a CRM rendszer fejlesztési tervét és támogatod a fejlesztések megvalósulását.
  • A CRM rendszer szakértőjeként képviseled az üzletágat az alkalmazást érintő banki projektekben.
  • Biztosítod a hatékony és a jogszabályoknak megfelelő működést, gondoskodsz az alkalmazás szabályozott működéséről.
  • Kommunikációs, oktatási és támogatási feladatok elvégzésével segíted az értékesítési hálózatot.
  • Szorosan együttműködsz az ICT és nem digitális üzleti társterületekkel.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag

  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád

  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod

  • belső karrierutakkal támogatunk

  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád

  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem

  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)

  • személyre szabható cafetéria juttatás

  • éves teljesítmény alapú jutalom

  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz

  • céges laptop

  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú végzettség (előny a gazdasági vagy informatikai);
  • UX, service design érzékenység;
  • angol nyelvtudás;
  • kreatív gondolkodási mód, kezdeményezőkészség és jó kommunikációs képesség;
  • ICT alkalmazás-szervező és fejlesztő területekkel hatékony együttműködés, kommunikáció és közös megértés.

előny:

  • CRM és más vállalati e-csatorna rendszerek (tranzakciós, dokumentumkezelő, stb.) ismerete;
  • banki értékesítési folyamat ismerete.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 10622
Pozíció pontos megnevezés: termékmenedzser (vállalati CRM rendszer)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Értékesítés támogatás
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2022.07.21.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

14 hasonló állás: Értékesítés támogatás

Összes állás