Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens) – kecskemét

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamatok hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően,
  • meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás,
  • teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára,
  • üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása,
  • vállalkozó hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából,
  • szoros együttműködés a lakossági fiókokkal.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség,
  • minimum 3 év kis- és középvállalkozások finanszírozásában szerzett tapasztalat,
  • döntéshozói képesség, üzleti érzék, portfolió szemlélet,
  • elemző képesség (pénzügyi adatok, cash flow, továbbá mutatók ismerete),
  • eredményorientáltság, gyorsaság, csapatszellem, jó szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség,
  • vállalkozói termékek, valamint a hitelezési folyamatok ismerete,
  • B kategóriás jogosítvány és gépkocsi vezetési gyakorlat.

előny:

  • tárgyalóképes angol nyelvtudás.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 11206
Pozíció pontos megnevezés: ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens) – Kecskemét
Munkavégzés helye: 6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 9/a.
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2023.02.15.
vissza az állás listára

13 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás