András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

ügyfélszolgálati csoportvezető

Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte több, mint 200 ügyfélpontot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok

  • Felel a területtel szembeni értékesítési és üzleti elvárások teljesüléséért (alapvetően a szolgáltatási szint maximalizálása, híváskezelési mutatók, írásos kommunikációra vonatkozó mutatók, ügyfélélmény).
  • Rendszeres fejlesztéssel és coachinggal biztosítja az ügyintézők szakmai felkészültségét (on-line és off-line behallgatások, oktatások, értékesítési praktikák).
  • Ismeri a területre vonatkozó teljes telefonos és egyéb kapcsolati technológiát, képes azokat napi szinten működtetni (bejövő és kimenő hívásokra vonatkozóan egyaránt).
  • Biztosítja a terület elvárások és szabályok szerint napi működését, ennek megfelelően irányítja csoportját, ismeri és betartatja a munkaügyi szabályokat.
  • Biztosítja, hogy az ügyféllel történő tárgyalás során megvalósuljon a pontos, bankszerű tájékoztatás és tranzakció
  • Ismeri a bank terméket, szolgáltatásait, tisztában van a hatályos folyamatokkal és szabályzatokkal
  • Támogatja az ügyféligény alapú termékek és szolgáltatások értékesítését intuitív módon („service to sales”) illetve kampány célhoz kötötten

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú iskolai végzettség
  • minimum 2 éves telefonos értékesítési tapasztalat
  • minimum 2 éves vezetői tapasztalat
  • angol nyelv ismerete előnyt jelent
  • Microsoft Office ismerete, gyors használata
  • motivációs készség
  • értékesítési tapasztalat
  • ismeretek átadásának képessége, visszajelzési készség
  • célorientáltság, határozott fellépés, gyors döntéshozatal

Munkakör betöltése során előnyt jelent

Állás azonosító: 9255
Pozíció pontos megnevezés: ügyfélszolgálati csoportvezető
Munkavégzés helye: 4024 Debrecen, Piac utca 52.
Szakterület: Fiókhálózat
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2021.05.26.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

20 hasonló állás: Fiókhálózat

Összes állás