Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
- részvétel a CRM-et és ügyfélkezelést érintő üzleti folyamatok megtervezésében és bevezetésében, kiemelt hangsúllyal a digitális csatornákra
- az ügyfélportfolió menedzsment, a koncepció alkotás és a bevezetés adatokkal, lekérdezésekkel, előzetes elemzésekkel való támogatása
- a kampányok, eseményvezérelt értékesítési és ügyfélkezelési tevékenységek, üzleti folyamatok visszamérési keretrendszerének kialakítása, a működés specifikálása, aktív együttműködés az illetékes üzleti és IT területekkel a bevezetésben
- a visszamérések elemzése, az eredmények értelmezése, kiértékelése mind stratégiai, mind taktikai szinten, minden csatornára kiterjedően
- folyamatos visszajelzés az eredményekről az üzleti területek, a termék- és folyamatgazdák felé, az eredményesség javítás proaktív támogatása, a visszacsatolás biztosítása, a folyamatos finomhangolás módszertanának kialakítása, ösztönzése
- részvétel szegmens, termék és értékesítési stratégiák kialakításában és monitoringjában
- részvétel a tudatos és strukturált információgyűjtést és feldolgozást szolgáló folyamatok kialakításában, bevezetésében, ezzel az adatvezérelt üzleti működést elősegítve
- a mérési módszertan folyamatos fejlesztése, új kutatási, analitikus riporting és vizualizációs módszertanok meghonosításának támogatása
- folyamatos kapcsolattartás az értékesítési és az üzleti területekkel, valamint a BI és IT adattárház fejlesztői területekkel
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- egyetemi vagy főiskolai végzettség (közgazdasági / IT / műszaki diploma előnyt jelent),
- legalább 3 év releváns (elemzés, riporting, BI, minőségmenedzsment, CRM kampánymenedzsment, tervezés) területen szerzett szakmai tapasztalat
- MS Office mellett programozási – adatbázis lekérdezési nyelvek és statisztikai elemző és vizualizációs eszközök ismerete (SQL/ SPSS/PowerBI/Python)
- strukturált, átfogó, gyakorlatias látásmód, komplex probléma felismerés és megoldás
- nyitott, proaktív személyiség, jó kommunikációs készséggel
- analitikus szemlélet
előny:
- pénzügyi szektor termékeinek, működésének ismerete
- fejlett CRM üzleti környezetben szerzett gyakorlati tapasztalat
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
10409 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
üzleti elemző |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Marketing / Termékmarketing |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2022.06.06. |
vissza az állás listára