András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

vezető rendszerszervező – rapid application development

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Vezető rendszerszervezőként az alábbi feladataid lesznek:
  • fejlesztési igények felmérése, specifikálása
  • az igényelt fejlesztéshez kapcsolódó üzleti folyamat (ki)alakításában való aktív/proaktív részvétel
  • megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntések előkészítése
  • bank üzleti céljaihoz legjobban illeszkedő informatikai megoldások kiválasztása és megvalósítása
  • a csapat fejlesztéseinek felügyelete, fejlesztő kollégák munkájának koordinálása, szakmai kérdések megválaszolása
  • dokumentációk elkészítése, átadása oktatáshoz, illetve üzemeltetéshez
  • tesztelés, funkcionális és üzleti tesztelés támogatása, adminisztrálása
  • bemutatók, demók, oktatások tartása
  • napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, incidenskezelés
  • kapcsolattartás a társterületekkel, beszállítókkal
  • fejlesztési életciklus-követés

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • 50% home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú szakirányú (informatikai vagy gazdasági) végzettség
  • erős informatikai affinitás, adatbázis ismeretek, SQL magabiztos használata
  • aktív angol nyelvismeret
  • minimum 3 év pénzintézetnél, pénzintézeti beszállítónál vagy konzulensként eltöltött tapasztalat
  • kezdeményezőkészség, folyamatszemlélet, strukturált gondolkodás
  • rendszerszervezési, BA módszertan ismerete

előny:

  • nyelvfüggetlen programozási ismeretek (WorkFlow, WS, DB/SQL, stb.)
  • nyitottság új technológiák, programnyelvek, paradigmák megismerésére
  • folyamatszervezési tapasztalat, LEAN módszertan ismerete
  • tapasztalat ServiceNow, Jira és Confluence rendszerek használatában

 

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 11752
Pozíció pontos megnevezés: vezető rendszerszervező – Rapid Application Development
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: IT
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2023.10.02.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

20 hasonló állás: IT

Összes állás