Hogyan fog telni egy napod? Hiteltanácsadóként feladatod lesz az ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? Hiteltanácsadóként feladatod lesz az ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? Hiteltanácsadóként feladatod lesz az ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? pontosan intézed a pénztári ki- és befizetéseket, napról-napra biztosítod az ügyfélpont pénzforgalmának folyamatos stabilitását, szívesen támogatod ügyfeleinket az ő igényeiknek megfelelő banki termék felajánlásával, bemutatásával, precízen megoldod a felmerülő problémákat, szemelőtt tartva az ügyfeleink elégedettségét, miután megtanultad korszerű rendszereink használatát, gondosan rögzíted a lényeges adatokat, alkalmazkodva az ügyfélforgalomhoz, gyorsan és hatékonyan intézed a rövid ügyleteket, mint a számlanyitás, hitelkártya megrendelés, vagy az információadás,
Hogyan fog telni egy napod? Régióvezetőként a következők lesznek a feladataid: a hozzád tartozó területen a K&H piaci részesedésének növelése, lakossági és mikro KKV területen, a régiót profitcentrumként működteted az üzleti irányelvek és értékesítési elvárások mentén felelősséget vállalsz az eredményekért és szabályozások betartatásáért, irányítod a régió üzleti tevékenységét, hogy megvalósítsuk a bank lakossági stratégiáját, mint a digitális, innovatív bankolás és a társadalmi felelősségvállalás a pénzügyi tudatosság,környezetvédelem, vállalkozásfejlesztés és egészség területeken, felelősséged a régió üzleti tervezése és az ügyfélpontok teljesítményének nyomonkövetése, üzleti döntéseket hozol a saját jogosultsági körödben, együttműködve a Hitel- / Kockázatkezeléssel, javaslatokat és ajánlatokat teszel a releváns egységeknek, együttműködsz az érintett szervezetekkel és szervezeti egységekkel, beleértve a központi egységeket (Vállalati Divízió, Privátbank, Kockázatkezelés, BO, csoporttagok stb.) annak érdekében, hogy kifejleszd és fenntartsd a hatékonysági és üzleti folyamatokat, gyakorlod a munkáltatói jogokat a régiódban, biztosítod, hogy a lakossági és KKV ügyfelek minőségi szolgáltatást kapjanak,menedzseled a régió heti szintű proaktív tárgyalásait és várható értékesítési eredményeit, a teljes papírmentes működés megvalósításának irányában dolgozol, nyomonköveted a régió fejlődését a lakossági piacon a piaci részesedés növelése érdekében és rendszeresen elemzed a versenytársakat, domain kereteken belüli mátrix irányításban, egy-egy témában országos hatáskörrel irányítod az értékesítési munkát, az információ áramlást és biztosítod a domain kapcsolattartók domain munkában történő részvételét, aktívan részt veszel a lakossági hálózat transzformációjának megvalósításában és a már beépített új működési elemek működtetésében, formálod a vezetői attitűdöt a lakossági hálózatban, fejleszted az ügyfélpontok irányítását végző vezetőket minden vezetői szerepükben,
feladataid között lesz az ügyfélakvizíciós akciótervek kidolgozása és megvalósítása a felelősségi körödbe tartozó településeken, tárgyalások szervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, személyes és csapatszintű ügyfélakvizíciós terv teljesítése, együttműködési lehetőségek felkutatása, különös tekintettel a helyi gazdasági és társadalmi élet meghatározó képviselőivel (önkormányzatok, lokális aktorok), a partnerekkel kötött megállapodások megvalósulásának nyomonkövetése és arról rendszeres jelentések készítése, partnertalálkozók szervezése és azokon aktív részvétel, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, együttműködés az ügyfélpontokkal az akvizíciós munka szakmai támogatásával,
feladataid között lesz az ügyfélakvizíciós akciótervek kidolgozása és megvalósítása a felelősségi körödbe tartozó településeken, tárgyalások szervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, személyes és csapatszintű ügyfélakvizíciós terv teljesítése, együttműködési lehetőségek felkutatása, különös tekintettel a helyi gazdasági és társadalmi élet meghatározó képviselőivel (önkormányzatok, lokális aktorok), a partnerekkel kötött megállapodások megvalósulásának nyomonkövetése és arról rendszeres jelentések készítése, partnertalálkozók szervezése és azokon aktív részvétel, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, együttműködés az ügyfélpontokkal az akvizíciós munka szakmai támogatásával,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás,, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján,, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére,, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció,, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása,, proaktív értékesítés,, ügyféligények beazonosítása,, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez,, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás,az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra,az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján,a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére,saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció,ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása,proaktív értékesítés,ügyféligények beazonosítása,ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez,egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése