állásajánlatok

  •  

chargeback&aml menedzser (részmunkaidő) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület

A belga KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt., és csehországi leányvállalata, a Československá obchodní banka, a. s. (“CSOB”) úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven működik, teljeskörű, megbízható innovatív bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít kereskedők és szolgáltatást nyújtók számára, legyen szó fizikai POS terminálról, online fizetésről, vagy felügyelet nélküli fizetési megoldásokról. Chargeback & AML szakértő pozícióba keressük munkatársunkat részmunkaidőben!  chargeback szakértőként főbb feladataid: Pénzügyi szolgáltatóktól beérkező chargeback ügyek kezelése a teljes folyamatra: kapcsolattartás a társaság elfogadóhelyeivel,  chargeback jogosságának / feltételeinek elemzése, döntés a chargeback elfogadásáról vagy elutasításáról a nemzetközi kártyatársaságok által előírt szabályok alapján, Kártyatársasági szabályok naprakész ismerete, változások nyomon követése, Kapcsolattartás társterületekkel: reklamációkezelés, könyvelés, Adminisztrációs feladatok ,  AML szakértőként főbb feladataid: pénzmosási szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata;, pénzmosási bejelentések előkészítése és megtétele a NAV (FIU) felé;, NAV pénzmosás megelőzési tevékenységével kapcsolatos megkereséseinek megválaszolása;, üzleti területek részére önálló tanácsadás, ügyfélazonosítás, befogadás, kockázatok értékelése tekintetében;, a Társaság folyamatai jogszabályi megfelelésből fakadó AML kockázatainak KBC módszertan szerinti felmérése, monitorozása;, a felsővezetés, valamint vezető testületek részére készítendő riportokban való közreműködés;, a KBC képzésein való részvétel, valamint a hazai compliance és pénzmosás megelőzési oktatások támogatása,

helyi működési kockázatkezelő (lorm) – speciális pénzügyi szolgáltatások és pénzügyi piacok / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A LORM kulcs szerepet tölt be a működési és reputációs kockázatok kezelésében (elsődleges védelmi vonal - 1 LoD), támogatja az adott folyamat működési kockázatainak kezeléséért felelős vezetőt, jelen esetben a speciális pénzügyi szolgáltatások és pénzügyi piacok folyamatai kapcsán. Főbb feladatok: a működési kockázatkezeléssel kapcsolatos feladatok koordinálása, ezen kockázatok felismerése, értékelése, kezelése, illetve csökkentése a fenti folyamatok tekintetében, ehhez kapcsolódóan kommunikáció más – működési kockázatok kezelésében részt vevő - szervezeti egységekkel és szakterületekkel, a működési kockázatkezelés megfelelő szintjének biztosítása, különös tekintettel az end-to-end folyamatot érintő üzleti döntések kockázataira és a kockázati döntésekre (kockázat elfogadás, akció tervek stb); illetve az alkalmazott kontroll megoldások (dizájn) megfelelőségére és hatékony érvényesülésére, biztosítja a működési és reputációs kockázatok konzisztens kezelését az end-to-end folyamat egészében, a kockázatkezelés minőségének és hatékonyságának folyamatos vizsgálata, javító intézkedések kezdeményezése és azok teljesülésének nyomon követése, a munkatársak kockázattudásának növelése érdekében támogatást és tréninget nyújt a folyamat résztvevőinek, felelős a kockázati adatok megfelelő minőségéért beleértve a kockázati alkalmazások adatait,

junior eszköz szakértő (lízing üzletág) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: finanszírozott eszközök értékelése a futamidő előtt, közben és utána, irodában (desktop valuation) vagy a terepen (physical review), szükség szerint az ügyfél telephelyén az ország bármely részén,, értékelés alapján javaslattétel a konstrukcióra, a teljes életgörbe megtervezése,, visszavett vagyontárgyak értékesítésének elősegítése és adminisztrációja,, projekt jellegű feladatokban való aktív részvétel,, az egyes eszköz kategóriákban jellemző technológiai és piaci trendek nyomonkövetése, a tudás megosztása a csapaton belül,, aktív kapcsolattartás a társosztályokkal, a Bank társterületeivel, ügyfelekkel és a szállítók (eszköz eladók) képviselőivel.,

lízing szerződéskezelő és kontroller (6 órás) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A főbb feladatok: Ügyfél adatok rögzítése, Biztosítékok/fedezetek rögzítése, Szerződések/ügyletek rögzítése, Eszköz és egyéb adatok rögzítése, Módosítások engedélyezése, Szerződések (ügyfél, biztosítéki) írása, Adatrögzítés ellenőrzése, Szerződések döntésnek megfelelő ellenőrzése, A szerződések és az ahhoz kapcsolódó dokumentáció teljes körű ellenőrzése, Folyósítási feltételek ellenőrzése, nyilvántartása, nyomon követése, folyósítás ellenőrzése, Statisztikák, riportok készítése,

lízing üzleti asszisztens / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A lízing tanácsadó instrukciói alapján elkészíti a lízing ajánlatot a megadott határidőn belül és az ügyfélnél nyomon követi az elfogadását, Tartja a kapcsolatot a szállítókkal az ajánlatadáshoz szükséges eszköz-specifikáció beszerzése érdekében, Biztosítja, hogy a szerződéskötéshez szükséges információ teljeskörűen és hibátlanul rendelkezésre álljon, Egyeztet a szállítókkal az eszköz regisztrálásáról és a leszállításáról, Elkészíti a szükséges értékesítési és egyéb kimutatásokat a tanácsadói tevékenység nyomon követése érdekében, Betartja a külső és belső szabályozás előírásait, Részt vesz a Lízing igazgatóság termék és folyamatfejlesztésében, valamint rendszerek tesztelésében , Kapcsolatot tart az érintett banki területekkel és jó munkakapcsolatot ápol a Lízing igazgatóság egyéb területeivel,

nagyvállalati kapcsolattartó asszisztens / debrecen / 4024 Debrecen, Piac utca 52.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;, szerződések elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása;, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása;, kommunikáció és kapcsolattartás az ügyfelekkel;, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében;, egyéb adminisztratív feladatok ellátása;, folyamatos együttműködés a Kapcsolattartói és Hitelelemzői csapattal;, helyettesítési feladatok ellátása.,

nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó/kecskemét / 6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 9/a.

Feladatok, amik Rád várnak: a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása, , a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása, , a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása, , döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása, , hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése, , banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése, , csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése, , adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása, , aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés. ,

szakmai gyakorlat – banki gyakornok - strukturált- és projektfinanszírozási osztály / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Egyetemi tanulmányaid végéhez közeledve szeretnél tapasztalatot szerezni és megalapozni szakmai karriered jövőjét? Ismerd meg velünk a pénzügyi szektor sajátosságait és csatlakozz Magyarország egyik piacvezető bankjának csapatához!Szakmai gyakorlatos diákként nálunk lehetőséged lesz megismerkedni egy nemzetközi nagyvállalat működésével és bepillantást nyerhetsz a tanulmányaidhoz kapcsolódó szakterületek mindennapi gyakorlatába is.Gyakornokként a következő feladatokban számítunk rád! nagyvállalati ügyfeleink strukturált finanszírozási igényeihez kapcsolódó dokumentumok irattári beszállítása, ingatlan- és projektfinanszírozásainkhoz tartozó dokumentumok digitalizálása és e-tárba való feltöltésük, a feldolgozott anyagok folyamatos ellenőrzése és nyomonkövetése, betanulásod után, amennyiben nyitott vagy rá és érdekelnek komolyabb feladatok, akkor örömmel vonunk be komplexebb adminisztrációs és ügyfél kapcsolattartási munkákba is,

szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat / 9024 Győr, Eszperantó utca 12.

szeretnél Magyarország egyik legnagyobb és legjobb presztizsű bankjában dolgozni, amely referencia a pénzintézetek között? , szeretnél folyamatosan lehetőséget kapni a fejlődésre? , vágysz arra, hogy egy jóhangulatú, büszke csapat tagja legyél?  , Érdekel egy fejlett vállalati bank műkődése? milyen területek dolgoznak össze, hogy a vállalatok a legmagasabb szintű kiszolgálást kapják? , hogyan működnek a kockázatkezelés és back office területek? , miért fontos a jogi terület, ill. controlling? , miért kell külön treasury, lízing, faktor, trade finance? , Érdekelnek egy vezető magyar vállalati bank üzleti területének napi feladatai? hogyan legyünk sikeresek vállalati kapcsolattartóként? , hogyan szervezzük mindennapjainkat, hogy még hatékonyabbá váljunk? , hogyan szerzünk új ügyfeleket és hogyan tartjuk a kapcsolatot a meglévő ügyfélkörünkkel? , hogyan árazunk? milyen szempontok alapján megyünk bele a bankok közötti versenybe? , milyen indikatív ajánlatokat adunk az ügyfeleink számára? , milyen rendszerekben dolgozunk, hogy minden visszakereshető és a szabályzatoknak megfelelő legyen? , Érdekelnek a hitelezéssel kapcsolatos feladatok? milyen lépésekből áll össze a hitelezési folyamat, hogyan jutunk el a tárgyalástól a hitelfolyósításáig? , hogyan is állnak össze, mit tartalmaznak a hitelszerződések/dokumentációk? , miről is szól a kockázatkezelés, a kockázatok értékelése, mi alapján döntünk, hogy kinek és mennyi hitelt adunk? , hogyan és mit nézünk a cégek számaiban (mérleg, eredeménykimutatás, cash-flow)? , mire jók a fedezetek, miért fontos? mi alapján döntünk, hogy mennyi fedezetet kérünk? , Érdekelnek a tranzakcionális ügyletekkel kapcsolatos feladatok? mik is azok a tranzakcióval kapcsolatos szerződések/dokumentációk (pl. számlaszerződések, compliance-szel kapcsolatos dokumentumok stb.)? , milyen napi tranzakcionális ügyei vannak a hazai vállalatoknak? azokat hogyan kezeljük operatív és adminisztratív oldalról, hogy az ország gazdasága működjön? , milyen megtakarítási lehetőségei vannak a vállalatoknak, hogyan is néz ki, illetve miért és mi fontos a vállalatoknak a betétlekötések esetében? , milyen digitális, e-bank megoldásokkal támogatjuk a vállalatok mindennapi pénzügyeinek, tranzakcionális ügyleteinek gyors és biztos intézését? , Ha ezek mind vagy legalább egy része érdekel, akkor gyere és csatlakozz hozzánk, a lehetőség nyitva áll előtted! Fontosnak tartjuk, hogy gyakornokaink releváns szakmai tapasztalatot szerezzenek a kívánt területen. Nálunk kipróbálhatod magad, fejlesztheted szaktudásodat és képességeidet a munkád és a képzések során, valamint kiteljesedhetsz és kitűnhetsz abban, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagy.

szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - budapest / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

szeretnél Magyarország egyik legnagyobb és legjobb presztizsű bankjában dolgozni, amely referencia a pénzintézetek között? , szeretnél folyamatosan lehetőséget kapni a fejlődésre? , vágysz arra, hogy egy jóhangulatú, büszke csapat tagja legyél?  , Érdekel egy fejlett vállalati bank műkődése? milyen területek dolgoznak össze, hogy a vállalatok a legmagasabb szintű kiszolgálást kapják? , hogyan működnek a kockázatkezelés és back office területek? , miért fontos a jogi terület, ill. controlling? , miért kell külön treasury, lízing, faktor, trade finance? , Érdekelnek egy vezető magyar vállalati bank üzleti területének napi feladatai? hogyan legyünk sikeresek vállalati kapcsolattartóként? , hogyan szervezzük mindennapjainkat, hogy még hatékonyabbá váljunk? , hogyan szerzünk új ügyfeleket és hogyan tartjuk a kapcsolatot a meglévő ügyfélkörünkkel? , hogyan árazunk? milyen szempontok alapján megyünk bele a bankok közötti versenybe? , milyen indikatív ajánlatokat adunk az ügyfeleink számára? , milyen rendszerekben dolgozunk, hogy minden visszakereshető és a szabályzatoknak megfelelő legyen? , Érdekelnek a hitelezéssel kapcsolatos feladatok? milyen lépésekből áll össze a hitelezési folyamat, hogyan jutunk el a tárgyalástól a hitelfolyósításáig? , hogyan is állnak össze, mit tartalmaznak a hitelszerződések/dokumentációk? , miről is szól a kockázatkezelés, a kockázatok értékelése, mi alapján döntünk, hogy kinek és mennyi hitelt adunk? , hogyan és mit nézünk a cégek számaiban (mérleg, eredeménykimutatás, cash-flow)? , mire jók a fedezetek, miért fontos? mi alapján döntünk, hogy mennyi fedezetet kérünk? , Érdekelnek a tranzakcionális ügyletekkel kapcsolatos feladatok? mik is azok a tranzakcióval kapcsolatos szerződések/dokumentációk (pl. számlaszerződések, compliance-szel kapcsolatos dokumentumok stb.)? , milyen napi tranzakcionális ügyei vannak a hazai vállalatoknak? azokat hogyan kezeljük operatív és adminisztratív oldalról, hogy az ország gazdasága működjön? , milyen megtakarítási lehetőségei vannak a vállalatoknak, hogyan is néz ki, illetve miért és mi fontos a vállalatoknak a betétlekötések esetében? , milyen digitális, e-bank megoldásokkal támogatjuk a vállalatok mindennapi pénzügyeinek, tranzakcionális ügyleteinek gyors és biztos intézését? , Ha ezek mind vagy legalább egy része érdekel, akkor gyere és csatlakozz hozzánk, a lehetőség nyitva áll előtted! Fontosnak tartjuk, hogy gyakornokaink releváns szakmai tapasztalatot szerezzenek a kívánt területen. Nálunk kipróbálhatod magad, fejlesztheted szaktudásodat és képességeidet a munkád és a képzések során, valamint kiteljesedhetsz és kitűnhetsz abban, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagy.

szakmai gyakorlat – önkormányzati intézmények szakterület / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

szeretnél Magyarország egyik legnagyobb bankjában dolgozni, amely referencia a pénzintézetek között? , szeretnél folyamatosan lehetőséget kapni a fejlődésre? , vágysz arra, hogy egy jóhangulatú, büszke csapat tagja legyél? , érdeklődsz a közigazgatás, államháztartás, önkormányzatiság, egyházak, non-profit szervezetek, közszolgáltatók, diplomáciai szervezetek cash menedzsmentje iránt? , érdekel az, hogy ezeknek a szervezeteknek egyedi banki szolgáltatási csomagot állíts össze? , hiszel abban, hogy a banknak küldetése van ezen szervezetek napi munkájának könnyebbé és átláthatóbbá tételében? , képesnek tartod magad arra, hogy az ügyféligény felmerülésétől a szerződéskötésig támogasd a bank partnereit? , Gyere és csatlakozz hozzánk, a lehetőség nyitva áll előtted! Fontosnak tartjuk, hogy gyakornokaink releváns szakmai tapasztalatot szerezzenek a kívánt területen. Nálunk kipróbálhatod magad, fejlesztheted szaktudásodat és képességeidet a munkád és a képzések során, valamint kiteljesedhetsz és kitűnhetsz abban, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagy.

szakmai gyakorlat – treasury / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

szeretnél Magyarország egyik legnagyobb és legjobb presztizsű bankjában dolgozni, amely referencia a pénzintézetek között? , szeretnél folyamatosan lehetőséget kapni a fejlődésre? , vágysz arra, hogy egy jóhangulatú, büszke csapat tagja legyél?  , érdeklődsz a treasury terület és termékek iránt (deviza- és kamatpiaci spot és derivatív ügyletek, illetve árupiaci tranzakciók végzése a bankközi piacon), mélyebb szakmai és gyakorlati ismeretekre vágysz, szeretnél betekintést nyerni üzletkötőink napi munkájába? , szeretnél részt venni a vállalati/nagyvállalati üzletkötési folyamataink támogatásában? , komfortosan mozogsz egy gyorsan változó környezetben, nemzetközi szinten képes vagy átlátni a gazdasági helyzetet, észleled és értelmezni tudod a felmerülő tendenciákat? , szívesen részt vennél a piaci kockázatok feltérképezésében, valamint innovatív treasury folyamatok kialakításában? , Értékesítési területünkön nagy hangsúlyt fektetünk az ügyfeleink magas színvonalú tájékoztatására a termékeinkről és az aktuális piaci fejleményekről. Lépést tartunk a legújabb piac- és termékfejlesztésekkel.Gyere és csatlakozz hozzánk, a lehetőség nyitva áll előtted! Fontosnak tartjuk, hogy gyakornokaink releváns szakmai tapasztalatot szerezzenek a kívánt területen. Nálunk kipróbálhatod magad, fejlesztheted szaktudásodat és képességeidet a munkád és a képzések során, valamint kiteljesedhetsz és kitűnhetsz abban, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagy.

szenior bankkártya elfogadás és innovatív fizetési megoldás szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület

A belga KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt., és csehországi leányvállalata, a Československá obchodní banka, a. s. (“CSOB”) úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven működik, teljeskörű, megbízható innovatív bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít kereskedők és szolgáltatást nyújtók számára, legyen szó fizikai POS terminálról, online fizetésről, vagy felügyelet nélküli fizetési megoldásokról. Szenior bankkártya elfogadás és innovatív fizetési megoldás szakértő munkakörbe keressük kollégánkat! Feladataid: a bankkártya elfogadás és innovatív fizetési megoldások elfogadói hálózatának bővítése: új elfogadói kiemelt kör akvizíciója, a hozzárendelt kiemelt  ügyfelekkel teljeskörű kapcsolattartás., felelősség a portfólióba tartozó ügyfelek bankkártya és innovatív fizetési megoldások tervszámainak megvalósulásáért, ennek nyomon követése és kezelése , a portfólióhoz tartozó kereskedőkkel történő kapcsolattartás személyesen, írásban, telefonon keresztül , meglévő ügyfelek szerződéseivel kapcsolatos módosítás és a szerződéssel összefüggő egyéb ügyletek kezelése, bonyolítása, nyomon követése, együttműködés a K&H Bank prémium-, vállalati- és KKV értékesítési hálózatával., a kereskedők KYC, AML felülvizsgálata,

ügyfélkapcsolati munkatárs/ kkv szegmens / 1024 Budapest, Margit körút 43-45.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,, szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció,, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében,, egyéb adminisztratív feladatok ellátása,, folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal,, helyettesítési feladatok ellátása., munkavégzés helye: 1024 Bp., Margit körút 43-45.,

ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens) / 1193 Budapest, Üllői út 234.

Feladatok, amik Rád várnak: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően,, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás,, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára,, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása,, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából,, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal., munkavégzés helyszíne: Bp., 1193 Üllői út 234.,

vállalati ügyfél kapcsolattartó / Budapest

Feladatok, amik Rád várnak: a portfoliódba tartozó vállalati (prémium kkv vagy corporate) ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása,, a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása,, a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása és a meglévő portfolió ápolása,döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása,, hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése, hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából,, banki aktív és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése és megkötése,, csapatszintű együttműködés operációs és/vagy elemző munkatársakkal, munkájuk irányítása és nyomon követése,, aktív termék / szolgáltatás (teljes banki termékpalettából történő) értékesítése meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása.,

vállalati ügyfél kapcsolattartó / 1119 Budapest, Fehérvári út 79.

Feladatok, amik Rád várnak: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően,, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás,, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára,, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása,, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából,, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal.,