A K&H Csoport Szolgáltató Központja 2005. tavaszán jött létre azzal a céllal, hogy szakértő támogatást nyújtson a csoporttagok részére. A Szolgáltató Központ fő profilja a pénzügyi (számvitel, adózás, jövedelem elszámolás) és ingatlangazdálkodási szolgáltatások széles körének nyújtása magas színvonalon a csoporttagok számára.
Te & a K&H
- a K&H Bankcsoport központi és vidéki épületeiben a közmű-, és energiagazdálkodás irányítása, ehhez kapcsolódó feladatok gyakorlati ellátása
- a K&H Bankcsoport központi és vidéki épületeinek műszaki üzemeltetési és beruházási tevékenységéhez kapcsolódó feladatok gyakorlati ellátása
- a hatékony közmű-, és energiagazdálkodás tervezése, visszamérése és riportolása, fejlesztésre vonatkozó javaslattétel
- közreműködés a Bankcsoport ISO 50001 és ISO 14001 rendszereinek működtetésében
- egyedi energetikai fejlesztési projektek előkészítése, menedzselése
- felújítási/műszaki projektek gépészeti és/vagy elektromos részeinek előkészítése, nyomon követése, ellenőrzése
- a fenti tevékenységekhez kötődő elemzések, riportok és üzleti tervek, javaslatok elkészítése
- a költségek kontrollja, költségmegtakarítási lehetőségek folyamatos vizsgálata, javaslattétel, kapcsolódó műszaki és gazdasági adminisztráció teljes körű ellátása, naprakészen tartása
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- piaci szinten kiemelkedő, személyre szabható cafetéria juttatás (az alapbér 10%-a)
- éves teljesítmény alapú jutalom
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- csoportos egészségbiztosítási csomag
- 50% home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- felsőfokú műszaki (gépész-, villamos-) mérnöki végzettség
- MS Office alkalmazások magabiztos ismerete
- nyitott személyiség, jó kapcsolatteremtő- és kommunikációs képesség írásban és szóban egyaránt
- készség a csapatmunkára, valamint ügyfélcentrikus, proaktív, szolgáltatás orientált hozzáállás
- gyors helyzetfelismerő és problémamegoldó készség, jó elemzőkészség, szervező képesség, pontosság, határozott fellépés
előny:
- tárgyalóképes angol nyelvismeret
- szakmai területet érintő jogszabályok naprakész ismerete
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
14011 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
üzemeltetési mérnök/energetikus |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Ingatlan üzemeltetés / Logisztika |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Jelentkezési határidő: |
2025.07.19. |
vissza az állás listára