KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities focus on the day-to-day operations and everything related to keeping the systems running stable and cost efficient. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience in supporting systems.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
fejlesztői és szervezői csapat (15-20 fő) munkájának szakmai irányítása, a terület folyamatainak felügyelete, proaktív fejlesztése a vonatkozó mérőszámok alapján, a szakterület végrehajtási képességének növelése, a területen dolgozó kollégák folyamatos szakmai fejlődésnek biztosítása (szakmai karrier utak tervezése), gördülő erőforrás tervezés, és az erőforrások biztosítása, kapcsolattartás érintett üzleti- és egyéb társterületekkel, a végfelhasználókkal, szakmai ajánlatok kiértékelése, külső szállítók kiválasztása, IT programok, projektek, fejlesztések előrehaladásának nyomon követése, minőségbiztosítás, közreműködés az igazgatóság szakmai stratégiájának kidolgozásában és megvalósításában, az igazgatóság középtávú célkitűzéseinek ismeretében a területre vonatkozó célkitűzések elkészítése, számonkérése, prezentációk, döntés-előkészítő anyagok készítése, szakértői munkák összehangolása, szakmai egyeztetések szervezése és az eredmények prezentálása, az iparági trendek követése,
A fejlesztési igények felmérése, megvalósításának specifikálása, a fejlesztés felügyelete, funkcionális teszt tervezése és végrehajtása, A Bank üzleti céljaihoz legjobban illeszkedő informatikai megoldások kiválasztása és megvalósítása, Alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntések előkészítése, A betöltendő adatkörök, üzleti igények alapján az egységes adatmodell alakítása, Napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez, Konzultáció, tanácsadás, Szoros együttműködés az Üzleti Intelligencia más megrendelő területekkel,
Szenior rendszerszervezőként az Ügyfél, Dokumentum és Támogató Alkalmazások Fejlesztési területen főbb feladataid lesznek: megvalósíthatósági tanulmányok és döntéstámogató anyagok készítése önállóan, különös tekintettel megvalósítási alternatívák költségbecslésére , követelmények részletes analízise, kidolgozása, követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, részvétel a system concept kidolgozásában az Enterprise Architect-ek mellett, átfogó rendszermegoldások tervezése, valamint a követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés), rendszerdokumentációk készítése (rendszerterv, felhasználói kézikönyv), megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkionális tesztek végzése, üzleti elfogadói tesztelés támogatása, fejlesztési életciklus-követés, junior rendszerszervezők mentorálása,
A K&H Bank, mint az innovációban élenjáró pénzintézet, nagy figyelmet fordít az informatikai rendszereinek folyamatos továbbfejlesztésére, és a fejlesztések magas minőségére. A minőséget az IT szervezet részét képező Teszt Kompetencia Központ, mint önálló szakterület biztosítja, az itt dolgozó teszt-koordinátorokkal, tesztmenedzserekkel, tesztelőkkel, teszt automatizáló mérnökökkel. A szakterület egyik kulcsfontosságú szerepe a QA Lead szerep, melynek kiemelt feladatai között van a projektekben dolgozó tesztkoordinátorok munkájának projektfüggetlen támogatása, az ott zajló tesztelési feladatok irányításának minőségbiztosítása, és az egész szakterület folyamatos módszertani fejlesztése. Most ebbe a kulcspozícióba keresünk új kollégát. Feladataid lesznek: teszteléssel kapcsolatos folyamatok minőségének biztosítása, meglévő folyamatok támogatása, teszteléssel kapcsolatos folyamatok fejlesztése, a szervezet teszt érettségi szintjének növelése, tesztkoordinátorok módszertani és gyakorlati támogatása, minőségbiztosítási, eszközhasználati (módszertani) elvárások betartatása, projektek teszt státuszának követése, azok egységes és transzparens megjeleníttetése a projekteken dolgozó tesztkoordinátorok által, szabályzatok véleményezése, kidolgozása, naprakészen tartása, belső tudásanyagok naprakészen tartása, „nagy”(koordinált) release-ek QA támogatása, riportálás a minőségi kapuk (QG) eléréséről, együttműködés különböző szervezeti egységekkel, társterületekkel (pl. tesztadat-menedzsment, tesztkörnyezet-menedzsment, manuális tesztelés, tesztautomatizálás, release-menedzsment), becslések, teszttervek minőségbiztosítása, tesztmenedzsment eszköz alkalmazásmenedzseri feladatainak ellátása, igazgatósági szintű teszteléssel összefüggő programok támogatása, auditokban való közreműködés,
jelenlegi változáskezelési folyamatok üzemeltetése, továbbfejlesztése, informatikai változtatások tervezésének koordinálása és elbírálása technikai igények esetén, üzleti igények folyamat megfelelőség szerinti vizsgálata és élesítésének engedélyezése, technikai release naptár összeállítása és karbantartása, technikai release-ek összehangolása, összeállítása, kommunikálása, társterületekkel (IT, üzlet) való egyeztetés, kommunikáció, rendszeres jelentések, statisztikák, trendek készítése, elemzése, gyökérok elemzések támogatása,
A K&H Bank, mint az innovációban élenjáró pénzintézet, nagy figyelmet fordít az informatikai rendszereinek folyamatos továbbfejlesztésére, és a fejlesztések magas minőségére. A minőséget az IT szervezet részét képező Teszt Kompetencia Központ, mint önálló szakterület biztosítja, az itt dolgozó teszt-koordinátorokkal, tesztmenedzserekkel, tesztelőkkel. A szakterület egyik kulcsfontosságú csoportja a Teszt-automatizálási Csoport, melynek feladata az automata tesztelési képesség kialakítása és annak alkalmazása meghatározott fejlesztésekben. Most ennek a csoportnak a vezetőjét keressük. Feladataid lesznek: A teszt-automatizálás irányítása a Bank kiemelt alkalmazásainak automata teszteléséhez, 8-10 teszt-automatizáló mérnök kolléga szakmai irányítása, fejlődésük biztosítása, a szakmai színvonal, teljesítőképesség és motiváció magas szinten tartása, A csoport erőforrásainak tervezése, Részvétel a projektek előkészítésében: az automatizálás terjedelmének, a munka ütemezésének, ráfordításainak és költségeinek meghatározása, döntések támogatása, A projektekben folyó teszt-automatizálási munka felügyelete, problémák megoldása, eszkalációs pont biztosítása szakmai és erőforrás-kérdésekben, Biztosítani az elkészült tesztautomaták maximális kihasználását a projektekben és regressziós tesztek során a manuális tesztelés kiváltása érdekében, A teszt-automatizálási módszerek, szabványok, eszközök, keretrendszer egységes használatának felügyelete és ezek továbbfejlesztése, A teszt-automatizálás szervezeten átívelő folyamatainak működtetése és továbbfejlesztése, közösen az érintett fejlesztési, tesztelői és üzleti érintettekkel, Részvétel a toborzási, kiválasztási folyamatban, Beszállítókkal való kapcsolattartás, megrendelések kezelése, Aktív részvétel a teljes Teszt Kompetencia Központ szakterület működésének fejlesztésében,
A K&H Bank, mint az innovációban élenjáró pénzintézet, nagy figyelmet fordít az informatikai rendszereinek folyamatos továbbfejlesztésére, és a fejlesztések magas minőségére. A minőséget az IT szervezet részét képező IT Változáskezelési Igazgatóság biztosítja, az itt dolgozó teszt-koordinátorokkal, tesztmenedzserekkel, tesztmérnökökkel, és teszt automatizáló mérnökökkel. A megnövekedett feladatok ellátására az igazgatóságon belül a tesztmérnöki csapatot egy új szakterületbe szervezzük, melynek irányítására felkészült kollégát keresünk. A tesztmérnöki csapat tagjai olyan képzett IT tesztelők, akik felelősök az informatikai fejlesztéseinkben szükségessé váló manuális tesztek előkészítéséért, végrehajtásáért, dokumentálásáért, valamint részt vesznek az észlelt eltérések okainak feltárásában, a javítások támogatásában, elvégzik az újra-tesztelést, támogatják a tesztek riportálását.