A lakossági és mikro KKV ügyfelek magas szintű kiszolgálását, egységes ügyfélélmény kialakítását és biztosítását támogató direkt ügyfélkommunikáció menedzselése és ezáltal az adott ügyfélszegmensben meghatározott üzleti célok elérésének biztosítása a következő feladatok végrehajtása során: Ügyfélutak tervezése és implementálásuk koordinálása, Ügyfélutak folyamatos nyomon követése, finomhangolása az ügyfélviselkedések alapján, Ügyféligények feltárása, Üzleti igények megfogalmazása üzleti célú elemzésekhez, célszegmens kereséshez, Ügyfél képviselete a digitális értékesítési folyamatok tervezésében, kialakításban, Alportfóliók, célszegmensek átfogó, mély ismerete, Közreműködés az ügyfélportfólió változásának, szegmentációjának folyamatos felügyeletében, monitorozásában, aktivitástervek alszegmensekre vonatkozó kialakításában, Stratégiai és üzleti döntés előkészítéshez előterjesztések, háttéranyagok készítése,
A munkakör célja a banki és biztosítási termékek és szolgáltatások forgalomterelésének/értékesítésének támogatása digitális analitikai eszközökkel riportok összeállítása, rendszeres frissítése, közreműködés a weboldalmérések beállításában, részvétel a mobilbank/e-bank mérések definiálásában és tesztelésében, konverziók beállítása Google Ads, Facebook, PRG kampányokhoz, részvétel A/B tesztek beállításában és elemzésében,
lakossági, számla és kártya termékeket, pénzforgalmat érintő termékfejlesztés és termékek életciklusának nyomon követése, folyamatok kidolgozása, termékismeret folyamatos bővítése, a termékkel és folyamatokkal kapcsolatos főbb piaci trendek, ügyféligények és fejlemények nyomon követése és továbbfejlesztési lehetőségek felismerése, aktív közreműködés a számlatermékeket és pénzforgalmat érintő projektek munkájában, termékfejlesztési, folyamatjavítási javaslatok előterjesztése,, véleményeztetése és szükség szerint elfogadtatása, valamint tesztelése a hatékonysági célok végrehajtásának érdekében,
A K&H Bank új stratégiai iránya az Ökoszisztéma alapú gondolkodás, amely a bankolási élmény következő fejlődési fázisa. Bankunk azt a célt tűzte ki maga elé, hogy ügyfeleink Ekoszisztémáinkban a mindennapjaikat megkönnyítő belső és külső szolgáltatásokat tudjanak majd igénybe venni. Mindezt releváns szolgáltatásokkal, adatalapú információk alapján, proaktív módon támogatva. Főbb feladatok: A marketing igazgatóság tagjaként a lakossági és KKV innovációs megoldások (Ökoszisztéma, KATE Coin , KATE), valamint ügyfeleink magas szintű kiszolgálását, egységes ügyfélélmény biztosítását támogató ügyfélutak tervezése során az alábbi feladatok várnak rád: részvétel az Ökoszisztéma és Kate Coin üzleti koncepciójának kidolgozásában, társterületekkel való együttműködés koordinációja (Szegmens marketing, Kate csapat, Lead management csapat, Innovációs igazgatóság) a szolgáltatások kialakítása és működése érdekében, felmerülő igényeink becsatornázása a fejlesztési folyamatokba, ügyfélutak tervezése és implementálásuk koordinálása, ügyfélutak folyamatos nyomon követése, finomhangolása az ügyfélviselkedések alapján, , ügyfél visszajelzések feldolgozása, elemzése, azok visszaforgatása a platform továbbfejlesztésébe , ügyféligények feltárásának koordinálása, üzleti igények megfogalmazása üzleti célú elemzésekhez, célszegmens kereséshez, ügyfél képviselete a digitális értékesítési folyamatok tervezésében, kialakításban, Ökoszisztémák, célszegmensek átfogó, mély ismerete , stratégiai és üzleti döntés előkészítéshez előterjesztések, háttéranyagok készítése,