állásajánlatok

  •  

customer journey és lead szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A lakossági és mikro KKV ügyfelek magas szintű kiszolgálását, egységes ügyfélélmény kialakítását és biztosítását támogató direkt ügyfélkommunikáció menedzselése és ezáltal az adott ügyfélszegmensben meghatározott üzleti célok elérésének biztosítása a következő feladatok végrehajtása során: Ügyfélutak tervezése és implementálásuk koordinálása, Ügyfélutak folyamatos nyomon követése, finomhangolása az ügyfélviselkedések alapján, Ügyféligények feltárása, Üzleti igények megfogalmazása üzleti célú elemzésekhez, célszegmens kereséshez, Ügyfél képviselete a digitális értékesítési folyamatok tervezésében, kialakításban, Alportfóliók, célszegmensek átfogó, mély ismerete, Közreműködés az ügyfélportfólió változásának, szegmentációjának folyamatos felügyeletében, monitorozásában, aktivitástervek alszegmensekre vonatkozó kialakításában, Stratégiai és üzleti döntés előkészítéshez előterjesztések, háttéranyagok készítése,

digitális analitikai szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A munkakör célja a banki és biztosítási termékek és szolgáltatások forgalomterelésének/értékesítésének támogatása digitális analitikai eszközökkel riportok összeállítása, rendszeres frissítése, közreműködés a weboldalmérések beállításában, részvétel a mobilbank/e-bank mérések definiálásában és tesztelésében, konverziók beállítása Google Ads, Facebook, PRG kampányokhoz, részvétel A/B tesztek beállításában és elemzésében,

marketing menedzser - daily banking / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

lakossági, számla és kártya termékeket, pénzforgalmat érintő termékfejlesztés és termékek életciklusának nyomon követése, folyamatok kidolgozása, termékismeret folyamatos bővítése, a termékkel és folyamatokkal kapcsolatos főbb piaci trendek, ügyféligények és fejlemények nyomon követése és továbbfejlesztési lehetőségek felismerése, aktív közreműködés a számlatermékeket és pénzforgalmat érintő projektek munkájában, termékfejlesztési, folyamatjavítási javaslatok előterjesztése,, véleményeztetése és szükség szerint elfogadtatása, valamint tesztelése a hatékonysági célok végrehajtásának érdekében,

ügyfél életút és lead szakértő (ökoszisztéma & kate coin & kate – marketing igazgatóság) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Bank új stratégiai iránya az Ökoszisztéma alapú gondolkodás, amely a bankolási élmény következő fejlődési fázisa. Bankunk azt a célt tűzte ki maga elé, hogy ügyfeleink Ekoszisztémáinkban a mindennapjaikat megkönnyítő belső és külső szolgáltatásokat tudjanak majd igénybe venni. Mindezt releváns szolgáltatásokkal, adatalapú információk alapján, proaktív módon támogatva.  Főbb feladatok: A marketing igazgatóság tagjaként a lakossági és KKV innovációs megoldások (Ökoszisztéma, KATE Coin , KATE), valamint ügyfeleink magas szintű kiszolgálását, egységes ügyfélélmény biztosítását támogató ügyfélutak tervezése során az alábbi feladatok várnak rád:  részvétel az Ökoszisztéma és Kate Coin üzleti koncepciójának kidolgozásában, társterületekkel való együttműködés koordinációja (Szegmens marketing, Kate csapat, Lead management csapat, Innovációs igazgatóság) a szolgáltatások kialakítása és működése érdekében, felmerülő igényeink becsatornázása a fejlesztési folyamatokba, ügyfélutak tervezése és implementálásuk koordinálása, ügyfélutak folyamatos nyomon követése, finomhangolása az ügyfélviselkedések alapján, , ügyfél visszajelzések feldolgozása, elemzése, azok visszaforgatása a platform továbbfejlesztésébe  , ügyféligények feltárásának koordinálása, üzleti igények megfogalmazása üzleti célú elemzésekhez, célszegmens kereséshez, ügyfél képviselete a digitális értékesítési folyamatok tervezésében, kialakításban, Ökoszisztémák, célszegmensek átfogó, mély ismerete  , stratégiai és üzleti döntés előkészítéshez előterjesztések, háttéranyagok készítése,