állásajánlatok

  •  

alkalmazásmenedzser - lakossági hitelezés / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

Adott alkalmazás kezelése, karbantartása és az alkalmazás összehangolása annak (vagy egy információs rendszer) gyakorlati felhasználásával.

data scientist / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

Kiemelkedő stratégiai látásmód és javaslattétel a K&H adatközpontú működésének erősítése érdekében Haladó adatbányászati modellek és profilok fejlesztése, sokváltozós statisztikai elemzések; machine learning és big data alapú modellezési technológiák alkalmazásával, az adatok jelentette értékek kiaknázása; ügyfélviselkedési minták azonosítása a termék- és digitális szolgáltatás használati változások detektálására Az üzleti eredményesség, a kampánymenedzsment funkció és az ügyfélkezelési folyamatok támogatását célzó analitikus támogatás lehetőségeinek azonosítása Az üzleti igények lefordítása analitikus koncepciókká és modellekké, trendek és minták azonosítása, elemzése és értelmezése komplex adatbázisokban, majd az analitikus eredmények üzleti koncepcionális fejlesztési lehetőségekre való lefordítása

marketing menedzser - daily banking / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

lakossági mindennapi bankolás (bankszámla, bankkártya, folyószámlahitel, hitelkártya termékek vonatkozásában) marketing tevékenységén keresztül a mindennapi bankolás nyereséges működtetése, piaci részesedés növelése portfolió szintű árazás, termékkoncepciók, termék stratégia kialakítása marketing kampányok (ATL, BTL), promóciók, akciók üzleti definiálása kifejezetten a lakossági mindennapi bankolásra vonatkozóan szakmai kapcsolattartás külső szervezetekkel (MNB, Bankszövetség)

termékmenedzser - lakossági hitelezés fejlesztés / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

Mit várunk Tőled a pozícióban? ismerd a terméked, az értékesítési folyamatot és a hitelbírálati folyamatot kövesd nyomon, hogy mit csinál a konkurencia, meríts ötlet tőlük, a nemzetközi piacról figyeld merre mozdulnak a trendek az új technológiák terén, lásd meg bennük a termékfejlesztési lehetőségeket

üzleti elemző / 1095 , Lechner Ödön fasor 9.

Kiemelkedő stratégiai látásmód és javaslattétel a K&H adatközpontú működésének erősítése érdekében Részvétel a CRM-et és ügyfélkezelést érintő üzleti folyamatok megtervezésében és bevezetésében, kiemelt hangsúllyal a digitális csatornákra A kampányok, eseményvezérelt értékesítési és ügyfélkezelési tevékenységek, üzleti folyamatok visszamérési keretrendszerének kialakítása, a működés specifikálása, aktív együttműködés az illetékes üzleti és IT területekkel a bevezetésben A visszamérések elemzése, az eredmények értelmezése, kiértékelése mind stratégiai, mind taktikai szinten, minden csatornára kiterjedően