Ha szeretnél Magyarország egyik vezető pénzintézeténél, fiatalos, jó hangulatú csapatban, komoly és felelősségteljes munkát végezni, tedd próbára magad nálunk! Igazi, XXI. századi, digitális környezetben várjuk olyan leendő kollégánk jelentkezését, aki: sikerorientált, motiválja, ha segíthet másokon, képes önállóan dolgozni, emellett igazi csapatjátékos, határozott, asszertív kommunikáció jellemzi mind szóban, mind írásban, munkáját az információk gyors értelmezése és feldolgozása jellemzi, eközben pontos és precíz, magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik, minimum középfokú végzettséggel rendelkezik, képes több műszakban dolgozni, biztosítva ezzel telecenterünk folyamatos üzemelését, Feladataid az alábbiak lesznek: bankunk termékeinek és szolgáltatásainak megismerése, az információk készségszintű használata, a telefonon, e-mailben érdeklődő ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálása, panaszkezelés, Ha úgy érzed, a fentiekben Te egy igazi etalon vagy, nálunk a helyed! Nem gond, ha nem dolgoztál még call centerben, mi az alapoktól felkészítünk, a többi csak rajtad múlik! Tanfolyamunk végeztével teljes körű komplex tudású banki ügyintéző fog válni belőled. Új kollégáinkat 07.01-jei belépéssel keressük.