Ha szeretnél Magyarország egyik vezető pénzintézeténél, fiatalos, jó hangulatú csapatban, komoly és felelősségteljes munkát végezni, tedd próbára magad nálunk! Igazi, XXI. századi, digitális környezetben várjuk jelentkezésed, amennyiben: sikerorientált vagy, az motivál, ha segíthetsz másokon, képes vagy önállóan dolgozni, emellett igazi csapatjátékos is vagy, határozott, asszertív a szóbeli és írásbeli kommunikációd, gondolkodásod az információk gyors értelmezése, és feldolgozása jellemzi, elektronikus csatornákon keresztül (telefon, e-mail, videokonferencia) is meggyőző a tárgyalástechnikád, gondolkodásod értékesítési szemlélet, kezdeményezőkészség jellemzi, magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel, távkommunikációs alkalmazásokat (video hívás, chat programok, közösségi média stb.) ismered, magabiztosan használod,
Téged keresünk ha: már ma a jövő ügyfélkiszolgálását szeretnéd nyújtani, szereted az elektronikus csatornákat: telefon, e-mail, video hívás, az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásához szívesen sajátítod el a befektetési szakma, és a prémium ügyfélkezelés rejtelmeit, melynek edukációjában segítséget nyújtunk, érdekel, hogyan működik a befektetés világa és szívesen mélyedsz el az ügyfelek portfóliónak rejtelmeiben, nem ijedsz meg az új ügyfelekkel való kommunikációtól, kapcsolatfelvételtől, ha jelenleg univerzális tanácsadóként dolgozol, és szívesen tanulnál, fejlődnél prémium banki tanácsadói irányba, örömmel várjuk jelentkezésed,
Ha szeretnél Magyarország egyik vezető pénzintézeténél, fiatalos, jó hangulatú csapatban, komoly és felelősségteljes munkát végezni, tedd próbára magad nálunk! Igazi, XXI. századi, digitális környezetben várjuk olyan leendő kollégánk jelentkezését, aki: sikerorientált, motiválja, ha segíthet másokon, képes önállóan dolgozni, emellett igazi csapatjátékos, határozott, asszertív kommunikáció jellemzi mind szóban, mind írásban, munkáját az információk gyors értelmezése és feldolgozása jellemzi, eközben pontos és precíz, magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik, minimum középfokú végzettséggel rendelkezik, képes több műszakban dolgozni, biztosítva ezzel telecenterünk folyamatos üzemelését, Feladataid az alábbiak lesznek: bankunk termékeinek és szolgáltatásainak megismerése, az információk készségszintű használata, a telefonon, e-mailben érdeklődő ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálása, panaszkezelés, Ha úgy érzed, a fentiekben Te egy igazi etalon vagy, nálunk a helyed! Nem gond, ha nem dolgoztál még call centerben, mi az alapoktól felkészítünk, a többi csak rajtad múlik! Tanfolyamunk végeztével teljes körű komplex tudású banki ügyintéző fog válni belőled. Új kollégáinkat 11.17-i belépéssel keressük.