András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

junior alkalmazás szakértő (logisztika)

A K&H Csoport Szolgáltató Központja 2005. tavaszán jött létre azzal a céllal, hogy szakértő támogatást nyújtson a csoporttagok részére. A Szolgáltató Központ fő profilja a pénzügyi (számvitel, adózás, jövedelem elszámolás) és ingatlangazdálkodási szolgáltatások széles körének nyújtása magas színvonalon a csoporttagok számára.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:
  • Logisztika főosztály használatában álló alkalmazásokkal (digitális postázás, irattári adatbázis kezelő, cégkapu és e-Cégkapu kezelő, tértivevény kezelő rendszer, parkolófoglalási rendszer, kulcsos autó foglalási rendszer), kapcsolatos feladatok ellátása:
    • ezek felépítésének, struktúrájának megismerése, fejlesztési követelmények megfogalmazása, kivitelezésében való részvétel, tesztelések nyomon követése és felügyelete
    • paraméterezés és konfigurálás, updatek kezelése és szervezése
    • kapcsolódó dokumentáció folyamatos frissítése
    • kapcsolattartás az alkalmazást üzemeltető külsős és belsős kollégákkal
    • hibajegyek megnyitása, hiba javításának menedzselése
    • szerződések karbantartása
    • kiszervezési feladatok menedzselése
  • alkalmazásokhoz tartozó üzleti problémák megértése, kezelése, javaslattétel azok alkalmazáson belüli megoldására
  • oktatási anyagok készítése, esetleges oktatások megtartása
  • jogosultsági rendszerek kialakítása és szükség esetén módosítása

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • legalább középfokú végzettség
  • rendszerszemlélet
  • proaktív hozzállás
  • precizitás
  • felelősségteljes munkavégzés
  • csapatmunkára való képesség

előny:

  • Andoc és/vagy Connect rendszer ismerete
  • felsőfokú végzettség
  • tapasztalat folyamatszervezésben

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13509
Pozíció pontos megnevezés: junior alkalmazás szakértő (logisztika)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Ingatlan üzemeltetés / Logisztika
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Jelentkezési határidő: 2025.02.26.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára