Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
Feladatok, amik Rád várnak:
- banki könyvi kockázatkezelési folyamatok szakmai felügyelete
- banki könyvi menedzsment riportok rendszeres összeállítása (risk identification, measurement, escalation)
- aktív részvétel a kockázatkezelési folyamatok hatékonyabbá tételében, valamint projektmenedzseri feladatok ellátása annak megvalósításában
- KBC Csoport szintű Risk Functional Team-ekben való aktív részvétel (IRRBB, CSRBB)
- belső és külső auditokhoz adatszolgáltatás
- MNB vizsgálatokhoz adatszolgáltatás, prezentáció készítése
- Dealing Room Risk audit ajánlások teljesítése a csoport szintű zéró tolerancia irányelv maximális tiszteletben tartása mellett
- egyéb folyamatjavító, ill. hatékonyságnövelő projektek kezdeményezése, koordinálása és szakmai felügyelete
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- közgazdasági (pénzügy/számvitel) felsőfokú végzettség
- min. 5 éves releváns szakmai tapasztalat
- dealing room folyamatok és termékek ismerete
- kockázatkezelési módszertanok, számítások ismerete (kamat gap, bpv, hVar)
- aktív üzleti angol nyelvtudás
- jogszabályi háttér ismerete (CRR, IRRBB, CSRB EBA GL, MNB ICAAP Handbook)
- adatbázisok kezelése (PL/SQL Developer), Risk engine ismeretek
- Ms-Office aktív felhasználói szintű gyakorlat
- stratégiai és strukturált gondolkodásmód, célorientáltság, újító készség, nyitott és proaktív hozzáállás
- jó elemzőkészség, nagyfokú precizitás
- komplex problémák megoldásának, változások kezelésének képessége
- képesség az elmélet gyakorlati implementálására
- kiváló koordinációs készség, jól szervezettség képessége
- erős szóbeli és írásbeli kommunikációs készség, kezdeményezőkészség
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
12784 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Kockázatkezelési tanácsadó (Dealing Room kockázat és kontroll szakterület) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Kockázatkezelés |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2024.11.30. |
vissza az állás listára