Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

kockázatkezelési tanácsadó (dealing room kockázat és kontroll szakterület)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • banki könyvi kockázatkezelési folyamatok szakmai felügyelete
  • banki könyvi menedzsment riportok rendszeres összeállítása (risk identification, measurement, escalation)
  • aktív részvétel a kockázatkezelési folyamatok hatékonyabbá tételében, valamint projektmenedzseri feladatok ellátása annak megvalósításában
  • KBC Csoport szintű Risk Functional Team-ekben való aktív részvétel (IRRBB, CSRBB)
  • belső és külső auditokhoz adatszolgáltatás
  • MNB vizsgálatokhoz adatszolgáltatás, prezentáció készítése
  • Dealing Room Risk audit ajánlások teljesítése a csoport szintű zéró tolerancia irányelv maximális tiszteletben tartása mellett
  • egyéb folyamatjavító, ill. hatékonyságnövelő projektek kezdeményezése, koordinálása és szakmai felügyelete

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • közgazdasági (pénzügy/számvitel) felsőfokú végzettség 
  • min. 5 éves releváns szakmai tapasztalat
  • dealing room folyamatok és termékek ismerete
  • kockázatkezelési módszertanok, számítások ismerete (kamat gap, bpv, hVar)
  • aktív üzleti angol nyelvtudás
  • jogszabályi háttér ismerete (CRR, IRRBB, CSRB EBA GL, MNB ICAAP Handbook)
  • adatbázisok kezelése (PL/SQL Developer), Risk engine ismeretek
  • Ms-Office aktív felhasználói szintű gyakorlat
  • stratégiai és strukturált gondolkodásmód, célorientáltság, újító készség, nyitott és proaktív hozzáállás
  • jó elemzőkészség, nagyfokú precizitás
  • komplex problémák megoldásának, változások kezelésének képessége
  • képesség az elmélet gyakorlati implementálására
  • kiváló koordinációs készség, jól szervezettség képessége
  • erős szóbeli és írásbeli kommunikációs készség, kezdeményezőkészség

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12784
Pozíció pontos megnevezés: Kockázatkezelési tanácsadó (Dealing Room kockázat és kontroll szakterület)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Kockázatkezelés
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.07.31.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

5 hasonló állás: Kockázatkezelés

Összes állás