Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

kockázatkezelési tanácsadó (dealing room kockázat és kontroll szakterület)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • banki könyvi kockázatkezelési folyamatok szakmai felügyelete
  • banki könyvi menedzsment riportok rendszeres összeállítása (risk identification, measurement, escalation)
  • aktív részvétel a kockázatkezelési folyamatok hatékonyabbá tételében, valamint projektmenedzseri feladatok ellátása annak megvalósításában
  • KBC Csoport szintű Risk Functional Team-ekben való aktív részvétel (IRRBB, CSRBB)
  • belső és külső auditokhoz adatszolgáltatás
  • MNB vizsgálatokhoz adatszolgáltatás, prezentáció készítése
  • Dealing Room Risk audit ajánlások teljesítése a csoport szintű zéró tolerancia irányelv maximális tiszteletben tartása mellett
  • egyéb folyamatjavító, ill. hatékonyságnövelő projektek kezdeményezése, koordinálása és szakmai felügyelete

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • közgazdasági (pénzügy/számvitel) felsőfokú végzettség 
  • min. 5 éves releváns szakmai tapasztalat
  • dealing room folyamatok és termékek ismerete
  • kockázatkezelési módszertanok, számítások ismerete (kamat gap, bpv, hVar)
  • aktív üzleti angol nyelvtudás
  • jogszabályi háttér ismerete (CRR, IRRBB, CSRB EBA GL, MNB ICAAP Handbook)
  • adatbázisok kezelése (PL/SQL Developer), Risk engine ismeretek
  • Ms-Office aktív felhasználói szintű gyakorlat
  • stratégiai és strukturált gondolkodásmód, célorientáltság, újító készség, nyitott és proaktív hozzáállás
  • jó elemzőkészség, nagyfokú precizitás
  • komplex problémák megoldásának, változások kezelésének képessége
  • képesség az elmélet gyakorlati implementálására
  • kiváló koordinációs készség, jól szervezettség képessége
  • erős szóbeli és írásbeli kommunikációs készség, kezdeményezőkészség

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12784
Pozíció pontos megnevezés: Kockázatkezelési tanácsadó (Dealing Room kockázat és kontroll szakterület)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Kockázatkezelés
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.11.30.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

1 hasonló állás: Kockázatkezelés

Összes állás