A K&H Csoport Szolgáltató Központja 2005. tavaszán jött létre azzal a céllal, hogy szakértő támogatást nyújtson a csoporttagok részére. A Szolgáltató Központ fő profilja a pénzügyi (számvitel, adózás, jövedelem elszámolás) és ingatlangazdálkodási szolgáltatások széles körének nyújtása magas színvonalon a csoporttagok számára.
Te & a K&H
- szállítói számlákkal kapcsolatos adminisztratív teendők
- számlák formai ellenőrzése
- egyenlegközlők visszaigazolása, folyószámlák egyeztetése, kapcsolattartás a partnerekkel
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- legalább számviteli ügyintézői végzettség
- 1-3 éves könyvelői gyakorlat
- számítógépes rendszerek kezelése
- irodai alkalmazások magas szintű ismerete (Excel, Word)
- jó szóbeli és írásbeli kommunikáció
- kiváló problémamegoldási képesség
- naprakész szakmai ismeretek
- önálló munkavégzés
- csapatszellem
- határozott időre (6 hónap)
előny:
- mérlegképes könyvelői végzettség
- SAP ismeret (FI, MM, AM, SD)
- angol nyelv társalgási szintű ismeret
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
12456 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
könyvelési asszisztens (határozott idő) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Számvitel / Kontrolling |
Munkaszerződés típusa: |
határozott idejű (6 hónap) |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára