Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

könyvelési asszisztens (határozott idő)

A K&H Csoport Szolgáltató Központja 2005. tavaszán jött létre azzal a céllal, hogy szakértő támogatást nyújtson a csoporttagok részére. A Szolgáltató Központ fő profilja a pénzügyi (számvitel, adózás, jövedelem elszámolás) és ingatlangazdálkodási szolgáltatások széles körének nyújtása magas színvonalon a csoporttagok számára.

Te & a K&H

  • szállítói számlákkal kapcsolatos adminisztratív teendők
  • számlák formai ellenőrzése
  • egyenlegközlők visszaigazolása, folyószámlák egyeztetése, kapcsolattartás a partnerekkel  

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • legalább számviteli ügyintézői végzettség
  • 1-3 éves könyvelői gyakorlat
  • számítógépes rendszerek kezelése
  • irodai alkalmazások magas szintű ismerete (Excel, Word)
  • jó szóbeli és írásbeli kommunikáció
  • kiváló problémamegoldási képesség
  • naprakész szakmai ismeretek
  • önálló munkavégzés
  • csapatszellem
  • határozott időre (6 hónap)

előny:

  • mérlegképes könyvelői végzettség
  • SAP ismeret (FI, MM, AM, SD)
  • angol nyelv társalgási szintű ismeret

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12456
Pozíció pontos megnevezés: könyvelési asszisztens (határozott idő)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Számvitel / Kontrolling
Munkaszerződés típusa: határozott idejű (6 hónap)
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

8 hasonló állás: Számvitel / Kontrolling

Összes állás