A K&H Csoport Szolgáltató Központja 2005. tavaszán jött létre azzal a céllal, hogy szakértő támogatást nyújtson a csoporttagok részére. A Szolgáltató Központ fő profilja a pénzügyi (számvitel, adózás, jövedelem elszámolás) és ingatlangazdálkodási szolgáltatások széles körének nyújtása magas színvonalon a csoporttagok számára.
Te & a K&H
Feladatok, amik Rád várnak:
- a Bankcsoport környezetvédelmi feladatainak önálló ellátása, közreműködő szakterületek és alvállalkozók feladatainak koordinálása
- környezetvédelmi bevallások elkészítése, hatósági ügyintézés, környezetvédelmi, energia-, valamint közmű nyilvántartások vezetése
- időszakos és ad-hoc riportok elkészítése magyar és angol nyelven egyaránt
- a már bevezetett ISO 14001 és ISO 50001 rendszerekkel kapcsolatos szakmai feladatok elvégzése, ezek koordinálása
- energia-, és közmű tervezés, nyomonkövetés és elemzés
- kapcsolódó adminisztrációs feladatok, dokumentumok, nyilvántartások, adatbázisok pontos és naprakész kezelése
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- felsőfokú szakirányú végzettség
- szakmai területet érintő jogszabályok ismerete
- MS Office alkalmazások magabiztos ismerete
- jó kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség írásban és szóban, ügyfélcentrikus és szolgáltatás-orientált hozzáállás
- gyors helyzetfelismerő és problémamegoldó készség
- jó szervezőkészség, pontosság, terhelhetőség, magas szintű stressztűrő képesség
- magabiztos angol nyelvtudás
előny:
- szakirányú tapasztalat előny, de pályakezdők jelentkezését is várjuk
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
12623 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
környezetmérnök (ingatlangazdálkodás) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Ingatlan üzemeltetés / Logisztika |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2024.05.19. |
vissza az állás listára