Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

környezetmérnök (ingatlangazdálkodás)

A K&H Csoport Szolgáltató Központja 2005. tavaszán jött létre azzal a céllal, hogy szakértő támogatást nyújtson a csoporttagok részére. A Szolgáltató Központ fő profilja a pénzügyi (számvitel, adózás, jövedelem elszámolás) és ingatlangazdálkodási szolgáltatások széles körének nyújtása magas színvonalon a csoporttagok számára.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a Bankcsoport környezetvédelmi feladatainak önálló ellátása, közreműködő szakterületek és alvállalkozók feladatainak koordinálása
  • környezetvédelmi bevallások elkészítése, hatósági ügyintézés, környezetvédelmi, energia-, valamint közmű nyilvántartások vezetése
  • időszakos és ad-hoc riportok elkészítése magyar és angol nyelven egyaránt
  • a már bevezetett ISO 14001 és ISO 50001 rendszerekkel kapcsolatos szakmai feladatok elvégzése, ezek koordinálása
  • energia-, és közmű tervezés, nyomonkövetés és elemzés
  • kapcsolódó adminisztrációs feladatok, dokumentumok, nyilvántartások, adatbázisok pontos és naprakész kezelése

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú szakirányú végzettség
  • szakmai területet érintő jogszabályok ismerete
  • MS Office alkalmazások magabiztos ismerete
  • jó kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség írásban és szóban, ügyfélcentrikus és szolgáltatás-orientált hozzáállás
  • gyors helyzetfelismerő és problémamegoldó készség
  • jó szervezőkészség, pontosság, terhelhetőség, magas szintű stressztűrő képesség
  • magabiztos angol nyelvtudás

előny:

  • szakirányú tapasztalat előny, de pályakezdők jelentkezését is várjuk

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12623
Pozíció pontos megnevezés: környezetmérnök (ingatlangazdálkodás)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Ingatlan üzemeltetés / Logisztika
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.05.19.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára