Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

likviditási riporting specialista

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • felügyeleti és anyabanki likviditási kockázati riportok elkészítése, leszállítása és elemzése a határidők betartásával
  • menedzsment számára készített rendszeres likviditás kockázati mutatók számítása, elemzése
  • likviditási stressz tesztek rendszeres futtatása, a modellek karbantartása
  • limitkihasználtságok, korai figyelmeztető jelek, túllépések alakulásának nyomonkövetése
  • a riportok előállításának egyszerűsítése, folyamatos fejlesztése, a kapcsolódó dokumentáció karbantartása, fejlesztése
  • a riportok adatminőségének folyamatos nyomon követése; fejlesztési javaslattétel
  • KBC csoport szintű likviditási funkcionális megoldócsoport támogatása, kapcsolattartás a nemzetközi és magyar kollegákkal, részvétel az egyeztetéseken
  • a kockázatkezelési folyamatok átalakítása, fejlesztése
  • likviditási kockázatokhoz kapcsolódó IT fejlesztések üzleti oldali támogatása
  • likviditási kockázatokhoz kapcsolódó belső fejlesztésű modellek karbantartása
  • jogszabályi változások (Basel, CRR) és felügyeleti elvárások (MNB, EBA) nyomon követése

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • minimum 3 év szakmai tapasztalat pénzügyi/banki/riporting környezetben
  • SQL, MS Access ismeretek, nagy adathalmazok kezelése kiváló modellező, elemző készség (ICAAP)
  • Basel III, CRR ismerete likviditási kockázatok témakörben
  • aktív angol nyelvtudás írásban, szóban egyaránt

előny:

  • kockázatkezelésben szerzett tapasztalat előnyt jelent

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13762
Pozíció pontos megnevezés: likviditási riporting specialista
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Kockázatkezelés
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

2 hasonló állás: Kockázatkezelés

Összes állás