Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
Feladatok, amik Rád várnak:
- felügyeleti és anyabanki likviditási kockázati riportok elkészítése, leszállítása és elemzése a határidők betartásával
- menedzsment számára készített rendszeres likviditás kockázati mutatók számítása, elemzése
- likviditási stressz tesztek rendszeres futtatása, a modellek karbantartása
- limitkihasználtságok, korai figyelmeztető jelek, túllépések alakulásának nyomonkövetése
- a riportok előállításának egyszerűsítése, folyamatos fejlesztése, a kapcsolódó dokumentáció karbantartása, fejlesztése
- a riportok adatminőségének folyamatos nyomon követése; fejlesztési javaslattétel
- KBC csoport szintű likviditási funkcionális megoldócsoport támogatása, kapcsolattartás a nemzetközi és magyar kollegákkal, részvétel az egyeztetéseken
- a kockázatkezelési folyamatok átalakítása, fejlesztése
- likviditási kockázatokhoz kapcsolódó IT fejlesztések üzleti oldali támogatása
- likviditási kockázatokhoz kapcsolódó belső fejlesztésű modellek karbantartása
- jogszabályi változások (Basel, CRR) és felügyeleti elvárások (MNB, EBA) nyomon követése
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- minimum 3 év szakmai tapasztalat pénzügyi/banki/riporting környezetben
- SQL, MS Access ismeretek, nagy adathalmazok kezelése kiváló modellező, elemző készség (ICAAP)
- Basel III, CRR ismerete likviditási kockázatok témakörben
- aktív angol nyelvtudás írásban, szóban egyaránt
előny:
- kockázatkezelésben szerzett tapasztalat előnyt jelent
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
13762 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
likviditási riporting specialista |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Kockázatkezelés |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára