András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

nem-pénzügyi kockázatok vezetője

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

A munkakör célja a Bankcsoport működési kockázatainak mérésével és csökkentésével kapcsolatos tevékenységek összefoglalása, szakmai irányítása, koordinálása különös tekintettel a KBC-vel, valamint a nemzetközi és hazai felügyeleti és szabályozó intézményekkel (ECB, MNB stb.) való kommunikációra és együttműködésre, mint második védelmi vonal.

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a működési kockázatokkal kapcsolatos, a KBC kockázatkezelési stratégiájához illeszkedő stratégia irányelvek és operatív megvalósítás kialakítása és végrehajtása, az ennek alapján végzett rendszeres önértékelések irányítása és koordinációja
  • a belső kontrollrendszerek hatékonyságának felügyelete és fejlesztése
  • a Bank Üzleti Hatástanulmány (BIA - Business Impact Analysis) és az Üzletmenetfolytonossági Terv (BCP – Business Continuity Plan) összeállításának koordinálása és a Krízis Manager irányítása
  • a működési kockázatok azonosítása, az ezzel kapcsolatos rendszeres és eseti tevékenységek, cselekmények és a működési kockázati információkat tároló rendszer (GRACE) feltöltésének tervezése, koordinációja
  • a mindenkori Működési Kockázatkezelési Keretrendszer módszertani elemeinek átültetése és azok helyi implementációjának működtetése, független szakértői vizsgálatok lefolytatása, az üzleti kezdeményezések és a kockázati válaszok működési kockázati szempontú szakértői véleményezése
  • rendszeres összefoglaló jelentések készítése az Igazgatóság, Ország Bizottság, K&H Bank Vezetői Bizottság, Tőke és Kockázati Felügyeleti Bizottság (CROC), illetve a BCM Bizottság részére, illetve a BCM Bizottság melletti titkársági teendők ellátása
  • a terület – mint másod szintű védelmi vonal – felelős a K&H Biztosító működési kockázatkezeléséért és jelentések készítéséért
  • veszteség adatbázis (Glory) kezelése, felügyeleti jogkör ellátása, adatminőség és lefedettség biztosítása, a veszteségek alakulásáról szóló jelentések készítése
  • szakmai irányítás és képzés biztosítása a K&H leányvállalatok, valamint a Bankon belüli területek helyi működési kockázatkezelői részére (LORM)
  • új termékek és szolgáltatások bevezetése előtt azok kockázatelemzése, javaslatok megfogalmazása
  • kapcsolattartás felügyeleti szervekkel, auditorokkal, a KBC releváns szervezeti egységeivel

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • piaci szinten kiemelkedő, személyre szabható cafetéria juttatás (az alapbér 10%-a)
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • csoportos egészségbiztosítási csomag
  • 50% home office lehetőség 

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • szakirányú felsőfokú végzettség (preferált közgazdász, mérnök, vagy informatikus) 
  • legalább 5-8 év, kockázatkezelési területen szerzett szakmai tapasztalat
  • átfogó bankszakmai ismeretek
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • legalább 1-2 éves vezetői tapasztalat
  • kiváló analitikus képességek
  • folyamati szemlélet
  • kimagasló kommunikációs képesség
  • meggyőző erő
  • problémamegoldó képesség
  • kitartás, reziliencia
  • kreativitás és kezdeményező képesség

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13920
Pozíció pontos megnevezés: nem-pénzügyi kockázatok vezetője
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Kockázatkezelés
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2025.07.24.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

3 hasonló állás: Kockázatkezelés

Összes állás